Dodałem na poczatku umiejetnosci w ten sposób
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1
player_b_inv[id] = 155
}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2
}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 3: { // 4
player_class[id] = klasa4
player_b_blind[id] = 9
player_b_nozmaster[id] = 5
}
case 4: { // 5
player_class[id] = klasa5
player_b_theif[id] = 1000
}
case 5: { // 6
player_class[id] = klasa6
player_b_silent[id] = 1
}
case 6: { // 7
player_class[id] = klasa7
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}
case 7: { // 8
player_class[id] = klasa8
player_b_sniper[id] = 5
}
ale jak wiadomo Po wpisaniu /drop te umiejętności tak jakby sie wyrzucają
wiec Próbowałem zrobic cos takiego.
daje przykład z klasa7
ale w ten sposób nie dziala to czyli w przypadku klasa7 noz nie teleportuje
if(player_class[id]==Klasa7)
{
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
}.
wiecie moze w czym tkwi Problem ?
Z góry dziękuje za Pomoc