Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowa klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LeOn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 17.05.2010 13:00

Witam zrobiłem sobie nową klasę stalker i chcę aby (5hp już ustawiłem) widoczność zmienić z 255 do 5 tak jak jest w diablo modzie stalker ring ma 5 hp jego widoczność spadła z 255 do 5 i może chodzić z bronią jak ktoś wie to niech napisze gdzie i co dopisać aby spadła widoczność (dokładnie widoczność ma być jak u ninjy tylko żeby mógł chodzić z bronią).
  • +
  • -
  • 0

#2 Prowok@tor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:114
  • Lokalizacja:Nieznana
Offline

Napisano 17.05.2010 13:12

w
public select_class_menu
dopisujesz pod klasa jak ma mieć zredukowana widocznosc
player_b_inv[id] = 250

np

case 0: { // 1
player_class[id] =twoja klasa
player_b_inv[id] = 250

}

gdzie 250 wpisujesz sobie o ile ma byc zredukowana widoczność
  • +
  • -
  • 0

#3 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 17.05.2010 15:11

Tak jak pan up nie rób bo jak wpiszesz to wyrzucisz to
zrób tak
///////////////////// BOW ///////////////////////// to znajdzi
	if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

i zamieni na

	if(player_class[id]==twoja klasa)
{
player_b_inv[id] = 8
}
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}

Użytkownik Gamer edytował ten post 17.05.2010 16:26

  • +
  • -
  • 1

#4 LeOn

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:65
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 18.05.2010 12:33

Dzięki.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych