#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> new SyncMsg public plugin_init() { register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") SyncMsg = CreateHudSyncObj() } public Event_StartRound(id){ set_task(1.0,"pokaz_info", 0) set_task(30.0,"pokaz_info", 0) set_task(60.0,"pokaz_info", 0) } public pokaz_info(id) { if(!is_user_connected(id)) return new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) new mapname[3] get_mapname(mapname, 2) if (equal(mapname, "de")) { switch(userTeam) { case CS_TEAM_CT: { set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") } case CS_TEAM_T: { set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") } } } else if (equal(mapname, "cs")) { switch(userTeam) { case CS_TEAM_CT: { set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") } case CS_TEAM_T: { set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") } } } }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
cele mapy
Temat rozp. jakub_s, 17.05.2010 07:57
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.05.2010 07:57
proszę mi powiedzieć co zrobiłem źle w tym kodzie, że napis w ogóle sie nie pojawia po określonych czasach.
#2
Napisano 17.05.2010 10:30
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new SyncMsg
public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" )
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
SyncMsg = CreateHudSyncObj()
}
public Event_StartRound(id){
set_task(1.0,"pokaz_info", 0)
set_task(30.0,"pokaz_info2", 0)
set_task(60.0,"pokaz_info3", 0)
}
public pokaz_info(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)
if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}
public pokaz_info2(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)
if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}
public pokaz_info3(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)
if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}
yyy nie z czyta ci 3 tasków z jednego publika Tak będzie lepiej albo możesz zostawić jednego tastka ;]
#3
Napisano 17.05.2010 11:36
dalej sie nic nie pokazuje.
#4
Napisano 17.05.2010 20:52
Task przyjmuje u ciebie id = 0
wywołuje on pokaz_info(id) którego id = 0 idzie do:
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) //sprawdza cs_get_user_team(0), więc o ile nie wywali błędu to serwer nie jest ani CT ani TT.
Więc:
switch(userTeam) nie będzie prawdziwe dla żadnego przypadku.
Jak naprawić?
używając albo get_players, albo wywoływać taska dla id gracza (np. Ham_Spawn)
wywołuje on pokaz_info(id) którego id = 0 idzie do:
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) //sprawdza cs_get_user_team(0), więc o ile nie wywali błędu to serwer nie jest ani CT ani TT.
Więc:
switch(userTeam) nie będzie prawdziwe dla żadnego przypadku.
Jak naprawić?
używając albo get_players, albo wywoływać taska dla id gracza (np. Ham_Spawn)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych