Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

cele mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jakub_s

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.05.2010 07:57

proszę mi powiedzieć co zrobiłem źle w tym kodzie, że napis w ogóle sie nie pojawia po określonych czasach.

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
new SyncMsg

public plugin_init()
{ 
	register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
	register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0") 
	SyncMsg = CreateHudSyncObj() 
} 

public Event_StartRound(id){ 
	set_task(1.0,"pokaz_info", 0) 
	set_task(30.0,"pokaz_info", 0)
	set_task(60.0,"pokaz_info", 0)
}

public pokaz_info(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return

        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)

        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 
                        } 
                }
        } else  if (equal(mapname, "cs"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                        } 
                }
        }
}

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.05.2010 10:30


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
new SyncMsg

public plugin_init()
{
register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" )
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
SyncMsg = CreateHudSyncObj()
}

public Event_StartRound(id){
set_task(1.0,"pokaz_info", 0)
set_task(30.0,"pokaz_info2", 0)
set_task(60.0,"pokaz_info3", 0)
}

public pokaz_info(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return

new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}
public pokaz_info2(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return

new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}
public pokaz_info3(id)
{
if(!is_user_connected(id)) return

new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)

new mapname[3]
get_mapname(mapname, 2)

if (equal(mapname, "de"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!")
}
}
} else if (equal(mapname, "cs"))
{
switch(userTeam)
{
case CS_TEAM_CT: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!")
}
case CS_TEAM_T: {
set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0)
ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!")
}
}
}
}

yyy nie z czyta ci 3 tasków z jednego publika :X Tak będzie lepiej albo możesz zostawić jednego tastka ;]

#3 jakub_s

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:129
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Forum
Offline

Napisano 17.05.2010 11:36

dalej sie nic nie pokazuje.
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.05.2010 20:52

Task przyjmuje u ciebie id = 0 :>
wywołuje on pokaz_info(id) którego id = 0 idzie do:
new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) //sprawdza cs_get_user_team(0), więc o ile nie wywali błędu to serwer nie jest ani CT ani TT.
Więc:
switch(userTeam) nie będzie prawdziwe dla żadnego przypadku.

Jak naprawić?
używając albo get_players, albo wywoływać taska dla id gracza (np. Ham_Spawn)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych