Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Prośba o napisanie małego pluginu

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 16.05.2010 20:21

Plugin ma na celu tworzyć vote po 10 s po rozpoczeciu rundy :

Puszczamy muze ?

1. Tak
2. Nie
3. Pozniej (czyli za 10 min)

A jak wyjdzie tak to kolejne menu

Jaka muza?

1.xxxx
2.xxxx
3.xxxx
4.xxxx

Po wygraniu muzy przez vote puszcza sie
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 16.05.2010 23:06

Zrobiłem ci coś takiego xD ale jak wszedłem na HLDS i po wejściu do teamu wywaliło mi taki error proszę też o pomoc gdyż to mój pierwszy taki plugin xD

a tu co mi wyskoczyło:
Dołączona grafika

SMA w załączniku Zrobiłem dwie wersje na drugiej coś takiego wyskakuje a na pierwszej nie chce się skompilować.

Załączone pliki


Użytkownik hardbot edytował ten post 16.05.2010 23:07


#3 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 17.05.2010 15:30

ano dzięki :) A kto wie co może znaczyć ten błąd?
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 17.05.2010 15:37

dlaczego w tym 2 wyłączyłeś włączanie piosenek??


/*public Nuta()
}
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/muza/jakas_nuta.mp3")
}
public Nuta2()
}
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/muza/jakas_nuta2.mp3")
}
public Nuta3()
}
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/muza/jakas_nuta3.mp3")
}
public Nuta4()
}
client_cmd(0, "mp3 play sound/misc/muza/jakas_nuta4.mp3")
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/muza/jakas_nuta.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza/jakas_nuta2.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza/jakas_nuta3.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza/jakas_nuta4.mp3")
}*/
??



sprawdź czy działa :)

Załączone pliki


Użytkownik Frajer edytował ten post 17.05.2010 15:42

  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.05.2010 15:45

xD dlatego wyłączyłem bo nie dodałem ich pod wygrane vote ^^


PS: Frajer ale ty tylko tam odłączyłeś to co ja wyłączyłem xD ja tam w pierwszym dorobiłem że po wygranej 10sec potem się odpala ta muza ale potem mi ten error wywalał

Użytkownik hardbot edytował ten post 17.05.2010 15:50


#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.05.2010 16:00

ten blad oznacza ze stosujac taki typ message trzeba podac targeta czyli cel wiec musisz podac ID entitu do ktorego ma to byc skierowane
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 17.05.2010 16:02

dobra sprawdźcie to :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#8 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 17.05.2010 18:11

yy jeden uno problemo ;[ Jak się tam już zakończy vote to przy wygranej np:


public EndVote()
{
if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa pierwsze vote (%d)", gVotes[0] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa drugie vote (%d)", gVotes[1] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa trzecie vote (%d)", gVotes[2] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa czwarte vote (%d)", gVotes[3] );

else
client_print(0, print_chat, "Wylosowaliscie %d", gVotes[0] );

menu_destroy(gVoteMenu);

gVoting = 0;
}


Jak do tego po kolei dodać np:
odgrywanie nuty w pierwszym kodzie zrobiłem coś takiego:
if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa pierwsze vote (%d)", gVotes[0] );
set_task(10.0, "Nuta")


Wiem że na pewno żle xD

#9 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 17.05.2010 18:23

cos macie chyba zle z obliaczniem wygranej


jesli gVotes[0]>gVotes[3] to wygrywa pierwsze a co jesli gVotes[1] jest wieksze od gVotes[0] :?:

warunek po pierwszym else if jest taki sam jak w if wiec po co :?: i 2 ostatnie ify zawieraja ten sam warunek ogolnie to mozna to zrobic inaczej troche :D menu tez robione widac na sile

// co do wygranego vote polecam posortowac tablice gVotes np metoda bombelkowa ktora przedstawilem i wtedy wiadomo co mialo najwiecej glosow :D

if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa pierwsze vote (%d)", gVotes[0] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa drugie vote (%d)", gVotes[1] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa trzecie vote (%d)", gVotes[2] );

else if( gVotes[0] > gVotes[3] )
client_print(0, print_chat, "Wygrywa czwarte vote (%d)", gVotes[3] );

else
client_print(0, print_chat, "Wylosowaliscie %d", gVotes[0] );


17 maj 2010 - 19:36:
lub mozecie uzyc

SortIntegers




czyli :

new tempgVotes[4]
new i
while(tempgVotes[i]=gVotes[i])
         i++
SortIntegers(tempgVotes,4, Sort_Descending);

for (new k=0;k<4;k++){
         if(tempgVotes[0]==g_Votes[k]) client_print(0,print_chat,"wygrala opcja nr %d liczba glosow %d",k,gVotes[k])
         else continue
}

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#10 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 27.05.2010 20:16

@ Refres, to ja juz nie kapuje.. ktore bd dzialac?
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych