Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy gracz jest w scianie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2010 19:11

Witam napisze mi ktos taka funkcje ze:

Jezeli gracz utknie w obiekcie (entity) lub scianie to automatycznie zostanie uzyte:

client_cmd("say /odblokuj") ?
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 517
Wszechwiedzący

  • Postów:1 500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 17.05.2010 09:23

Można w prethinku wykrywać próbę skoku, jesli origin sie nie podniesie to znaczy, ze nie moze skoczyc-czyli utknal, pomysl taki sredni na jeza, bo jak ktos bedzie w niskim pomieszczeniu to i tak nie podskoczy i wtedy falszywie wykryje utkniecie. Lepsze pomysly?
  • +
  • -
  • 1

#3 kyku

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 17.05.2010 09:48

powinno zadziałać:


w plugin_init
set_task(2.0, "odblokuj", 0, "", _, "b");

public odblokuj(){
for(new id=1; id<=get_maxplayers(); id++){
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){
new Float:aOrigin[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,aOrigin);	
if (PointContents (aOrigin) != -1){
client_cmd(id, "say /odblokuj");
}
}
}
}

i jak nie masz to na samej gorze daj
#include <engine>
:)

Użytkownik kyku edytował ten post 17.05.2010 09:50

  • +
  • -
  • 1

#4 diablix

    emeryt

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 17.05.2010 11:08

Juz sam to zrobilem, na zasadzie auto unstuck ;) Ale dzięki wam obu, macie rep +

//close
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych