Witam napisze mi ktos taka funkcje ze:
Jezeli gracz utknie w obiekcie (entity) lub scianie to automatycznie zostanie uzyte:
client_cmd("say /odblokuj") ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Czy gracz jest w scianie
Temat rozp. diablix, 16.05.2010 19:11
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 16.05.2010 19:11
#2
Napisano 17.05.2010 09:23
Można w prethinku wykrywać próbę skoku, jesli origin sie nie podniesie to znaczy, ze nie moze skoczyc-czyli utknal, pomysl taki sredni na jeza, bo jak ktos bedzie w niskim pomieszczeniu to i tak nie podskoczy i wtedy falszywie wykryje utkniecie. Lepsze pomysly?
#3
Napisano 17.05.2010 09:48
powinno zadziałać:
w plugin_init
i jak nie masz to na samej gorze daj
w plugin_init
set_task(2.0, "odblokuj", 0, "", _, "b");
public odblokuj(){ for(new id=1; id<=get_maxplayers(); id++){ if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id)){ new Float:aOrigin[3]; entity_get_vector(id,EV_VEC_origin,aOrigin); if (PointContents (aOrigin) != -1){ client_cmd(id, "say /odblokuj"); } } } }
i jak nie masz to na samej gorze daj
#include <engine>
Użytkownik kyku edytował ten post 17.05.2010 09:50
#4
Napisano 17.05.2010 11:08
Juz sam to zrobilem, na zasadzie auto unstuck Ale dzięki wam obu, macie rep +
//close
//close
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych