Najogólniej chodzi mi, żeby po wybraniu klasy gracz dostawał na początku każdej rundy broń określoną w kodzie.
Kod:
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");
}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
case 1:{
//cs_set_user_model (id,"iksde2")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m4a1")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}
Rex napisał coś takiego:
izłap event spawna i puść task tak na 2.0
#include <hamsandwich>
#define TASK_EQUIP 1234
public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}
public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}
public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;
give_item(id, "weapon_m249");
}
Lecz zadziała to (?) tylko na jedną klasę, a jak ja mam np. 3?