Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

event spawna + task


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.05.2010 11:01

Siemka

Najogólniej chodzi mi, żeby po wybraniu klasy gracz dostawał na początku każdej rundy broń określoną w kodzie.

Kod:

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("mymenu","mymenu");
register_clcmd("say /klasy","MyMenu")
register_clcmd("say /klasa","MyMenu")
register_logevent("Poczatek_Rundy", 2, "1=Round_Start")
register_menu("MyMenu",MYMENU_KEYS,"cbMyMenu");

}
public mymenu(id){
show_menu(id,MYMENU_KEYS, "yIksdeIksde!^n^nwLoliksde",-1,"MyMenu");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public cbMyMenu(id, key){
switch(key){
case 0:{
//cs_set_user_model (id,"iksde")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m249")
}
case 1:{
//cs_set_user_model (id,"iksde2")
public Poczatek_Rundy(id)
{
give_item (id, "weapon_m4a1")
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
}




Rex napisał coś takiego:

złap event spawna i puść task tak na 2.0

i
#include <hamsandwich>

#define TASK_EQUIP 1234

public plugin_init(){
RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwPlayerSpawn", 1);
}

public fwPlayerSpawn(id){
set_task(2.0, "taskEquip", id+TASK_EQUIP);
}

public taskEquip(id){
id -= TASK_EQUIP;
if(!is_user_alive(id)) return;

give_item(id, "weapon_m249");
}


Lecz zadziała to (?) tylko na jedną klasę, a jak ja mam np. 3?
  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2010 11:44

1 zadziała na wszystkie a jak chcesz mieć tylko dla tych klas
to warunek if(klasa_gracza == to jakaś tam klasa || klasa_gracza == jeszcze inna klasa || klasa_gracza == i znow inna klasa ){
give_item(id, "weapon_m249");
}
  • +
  • -
  • 0

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 15.05.2010 13:16

gdy wybiorę z menu klasę nr 1 to dostaję m249, później ginę a w następnej rundzie nie dostaję żadnej broni (przecież wybrałem klasę pierwszą). Chcę, żeby co rundę dawało broń



DarkGL: w ogóle nie zrozumiałem co napisałeś :P
  • +
  • -
  • 0

#4 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.05.2010 14:52

robisz to tak:

public bronie(id){

if(klasa_gracza == krowiarz)
{
give_item(id, m249);
}

if(klasa_gracza == glocker)
{
give_item(id, glock18);
}


Tylko nie wiem czy dobrze klamry podalem.

Użytkownik Diablix edytował ten post 15.05.2010 14:52

  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 15.05.2010 15:06

enum Klasy{

    Zadna,

    Krowa,

    Emka

}



new Klasy:gPlayerClass[33];



//Resetuj

public client_putinserver(id){

    gPlayerClass[id] = Zadna;

}

//Przypisz

public cbMyMenu(id, key){

        switch(key){

              case 0:{

                        //cs_set_user_model (id,"iksde")

                        give_item (id, "weapon_m249")

                         gPlayerClass[id] = Krowa

             case 1:{

                        //cs_set_user_model (id,"iksde2")

                        give_item (id, "weapon_m4a1")

                        gPlayerClass[id] = Emka

                }

                return PLUGIN_HANDLED;

        }

}



//Daj bron

public taskEquip(id){

    id -= TASK_EQUIP;

    if(!is_user_alive(id)) return;

    

    switch(gPlayerClass[id]){

        case Krowa:{

            give_item(id, "weapon_m249");

        }

         case Emka:{

            give_item(id, "weapon_m4a1");

        }

    }

}




  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych