Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z zasadami,roudsoundem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 bogery15

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:202
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.05.2010 08:37

Elo mam problem zaczne od zasad
1.Pokazuja sie kawalek i od razu znikaja ;d z 2-3 pkt sie pokazuja a jest ich 12 do tego w polowie 1 pkt sie przerywa i znika, i jak wpisze /rules to nieraz wiecej pokazuje nieraz mniej ;/

2. Roundsound mam ze nieraz tylko muza leci :/ muzy wrzucilem itd. all maja koncowke .mp3 i nazywaja sie tak jak trzeba
tylko ze problem jest ze niektore leca a niektore nie ;/

moj sma muzy:
#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,5)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt3")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,5)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct3")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/budo/ct1.mp3")
precache_sound("misc/budo/ct2.mp3")
precache_sound("misc/budo/ct3.mp3")


precache_sound("misc/budo/tt1.mp3")
precache_sound("misc/budo/tt2.mp3")
precache_sound("misc/budo/tt3.wav")


return PLUGIN_CONTINUE
}


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 15.05.2010 11:46

To zacznijmy od tego ADHD off :]

Co do pierwszego odblokuj sobie moduły i zobacz.
co do drugiego jeśli masz 3 piosenki to skąd ma ci czytać od 0 do 5 ?? x]

poprawiony kod:

#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,2) /// Tutaj był błąd jeśli masz od 0 do 2 randa to przydało by się tutaj też tak mieć :]

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/tt3")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,2) /// Tutaj był błąd jeśli masz od 0 do 2 randa to przydało by się tutaj też tak mieć :]

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/budo/ct3")
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/budo/ct1.mp3")
precache_sound("misc/budo/ct2.mp3")
precache_sound("misc/budo/ct3.mp3")


precache_sound("misc/budo/tt1.mp3")
precache_sound("misc/budo/tt2.mp3")
precache_sound("misc/budo/tt3.wav")


return PLUGIN_CONTINUE
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych