Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szpieg - ubranie przeciwnika CoD MoD++++++++


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 hubert4444

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 14.05.2010 18:38

Witam.

Proszę o podanie kodu i dokładnego opisu co gdzie i jak wkleić aby klasa "Szpieg" posiadała ubranie przeciwnika :]
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 14.05.2010 19:06

Zobacz tutaj chciałem coś podobnego... :D
Cameleon Do Ruletki... - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 hubert4444

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
  • GG:
  • Lokalizacja:Ropczyce
Offline

Napisano 14.05.2010 19:25

:P ja mam co innego. Wcześniej znalazłem taki kod:

if(get_user_team(id)==10)
	{       
	cs_set_user_model(id, "gign")
	}
	else
	{
	cs_set_user_model(id, "terro")
	}

ale on tez coś nie działa :/
a dopisałem go do :

public Odrodzenie(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
	{
		klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
		nowa_klasa_gracza[id] = 0;
		strip_user_weapons(id);
		give_item(id, "weapon_knife");
		switch(get_user_team(id))
		{
			case 1: give_item(id, "weapon_glock18");
			case 2: give_item(id, "weapon_usp");
		}
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
	}
		
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	switch(klasa_gracza[id])
	{
		case Snajper:
		{
			give_item(id, "weapon_awp");
			give_item(id, "weapon_scout");
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Komandos:
		{
			give_item(id, "weapon_deagle");
		}
		case Strzelec:
		{
			give_item(id, "weapon_m4a1");
			give_item(id, "weapon_ak47");
		}
		case Obronca:
		{
			give_item(id, "weapon_m249");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");				
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
		}
		case Medyk:
		{
			give_item(id, "weapon_ump45");
			ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
		}	
		case Wsparcie:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
			ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
		}
		case Saper:
		{
			give_item(id, "weapon_p90");
			ilosc_min_gracza[id] = 3;
		}
		case Demolitions:
		{
			give_item(id, "weapon_aug");
			give_item(id, "weapon_hegrenade");
			give_item(id, "weapon_flashbang");
			give_item(id, "weapon_smokegrenade");
			ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
		}
		case Rusher:
		{
			give_item(id, "weapon_m3");
		}
		case Szpieg:
		{
			give_item(id, "weapon_mp5navy");
		}
		case Rambo:
		{
			give_item(id, "weapon_famas");
		}
	}
		
	if(gracz_resetuje[id])
	{
		ResetujPunkty(id);
		gracz_resetuje[id] = false;
	}
	
	if(punkty_gracza[id]>0)
		PrzydzielPunkty(id);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 10 || informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 9)
		ZmienUbranie(id, 0);
			
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 1)
		set_user_footsteps(id, 1);
	else
		set_user_footsteps(id, 0);
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 13)
		give_item(id, "weapon_awp");
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 19)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 27)
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
			
	new weapons[32];
	new weaponsnum;
	get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
	for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
		if(is_user_alive(id))
			if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
				cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
		
	redukcja_obrazen_gracza[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(wytrzymalosc_gracza[id])))/100);
	maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
	szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC*szybkosc_klasy[klasa_gracza[id]]+floatround(kondycja_gracza[id]*1.3);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 18)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 100;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.4;
	}
		
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 25)
	{
		maksymalne_zdrowie_gracza[id] += 50;
		szybkosc_gracza[id] -= 0.3;
	}
	
	if(get_user_team(id)==10)
	{       
	cs_set_user_model(id, "gign")
	}
	else
	{
	cs_set_user_model(id, "terro")
	}
	
	set_user_armor(id, pancerz_klasy[klasa_gracza[id]]);
	set_user_health(id, maksymalne_zdrowie_gracza[id]);
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 17)
		set_user_armor(id, 500);
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


if(get_user_team(id)==10) Nie wiem czy to jest dobrze a szczególnie ta "10". Kolejno u mnie klasa "Szpieg" ma numer 10.

Użytkownik hubert4444 edytował ten post 14.05.2010 19:27

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych