Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Zombie Plague 4.3

Extra Item - Kup HP

Zombie Plague 4.3

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Szyfrant

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 14.05.2010 16:27

[ZP] Extra Item - Kup HP



Dołączona grafika
Za 5 AP możemy sobie kupić Hp. Ilość Hp ustawiana za pomocą Cvaru

Dołączona grafika

zp_buyhp_amount "1000" - Ilość HP, którą dostaniemy przy kupnie (Domyślnie 1000)


Dołączona grafika
Standardowa
Instalacja Pluginów AMXX - Nieoficjalny polski support AMX Mod X


#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>

// Oryginalna wersja: T[h]E Dis[as]teR
// Spolszczenie oraz poprawki: Zryty

new item_name[10]
new g_itemid_buyhp
new hpamount, hpcost
new bool:kupil_hp[33]

public plugin_init()
{
    	register_plugin("[ZP] Kupno HP", "1.0", "Zryty")

    	hpamount = register_cvar("zp_buyhp_amount", "1000") // Ilosc HP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_cost", "5") // Koszt AP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_once", "1") // Ile razy mozemy kupic HP: 0 - bez limitu / 1 - raz

    	formatex(item_name, 39, "%d HP",get_pcvar_num(hpamount))
    	g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, get_pcvar_num(hpcost), ZP_TEAM_ZOMBIE)
}

public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{       
    	if(itemid == g_itemid_buyhp)
    	{     
            	if(kupil_hp[id])
            	{
                    	client_print(id, print_chat, "[ZP] Kupiles juz HP!")
                    	zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + get_pcvar_num(hpcost))
            	}
            	else
            	{
                    	kupil_hp[id] = true
                    	set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(hpamount))

                    	//Nie widzę potrzeby informowania o zakupie, ale nie usuwam, wystarczy odkomentować
                    	//client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles dodatkowe HP!");
            	}
    	}
}

public zp_user_infected_pre(id, infector)
    	kupil_hp[id] = false

  • +
  • -
  • 0

#2 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 20.07.2011 18:02

a te hp można zrobić oddzielną ilość dla zombi i ludzi ?

#3 Szyfrant

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1 374
Godlike

  • Postów:3 072
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Sztokholm
Offline

Napisano 22.07.2011 11:53

Pewnie .

Otwierasz .sma

g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, 5, ZP_TEAM_HUMAN & ZP_TEAM_ZOMBIE)

zmieniasz na

g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, 5, ZP_TEAM_HUMAN)


lub

g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, 5, ZP_TEAM_ZOMBIE)


Kompilujesz i gotowe
  • +
  • -
  • 1

#4 Diablo Mod

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:245
  • GG:
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.07.2011 13:57

leci + xD

#5 zryty

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:24
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 28.08.2011 21:45

Plugin pobierał 10 AP zamiast 5, dodałem zabezpieczenie przed ciągłym kupowaniem, bo czasem trzeba...
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>

// Oryginalna wersja: T[h]E Dis[as]teR
// Spolszczenie oraz poprawki: Zryty

new item_name[40]
new g_itemid_buyhp
new hpamount, get_pcvar_num(hpcost)
new bool:kupil_hp[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("[ZP] Kupno HP", "1.0", "Zryty")
	hpamount = register_cvar("zp_buyhp_amount", "1000") // ile dajemy AP
	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_cost", "5") // koszt AP
	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_once", "1") // 0 - jeśli można kupować wiele razy po zarażeniu
	formatex(item_name, 39, "%d HP",get_pcvar_num(hpamount));
	g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, get_pcvar_num(hpcost), ZP_TEAM_ZOMBIE)
}

public zp_extra_item_selected(id,itemid)
{
	if(!is_user_alive(id))
	
	return PLUGIN_HANDLED;
	
	if(itemid==g_itemid_buyhp)
	{	
		if(kupil_hp[id]){
			client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles juz HP!");
		}
		else if(zp_get_user_ammo_packs(id) < get_pcvar_num(hpcost))
		{
			client_print(id, print_chat,"[ZP] Brak wystarczajacej ilosci AP!");
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
		else
		{
			kupil_hp[id]=true;
			set_user_health(id,get_user_health(id)+get_pcvar_num(hpamount));
			zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) - get_pcvar_num(hpcost));

			//Nie widzę potrzeby informowania o zakupie, ale nie usuwam, wystarczy odkomentować
			//client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles dodatkowe HP!");
		}
	}
	return ZP_PLUGIN_HANDLED;
}

public zp_user_infect_attempt(id, infector, nemesis){
	kupil_hp[id]=false;
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Draba

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:11
  • Imię:B.
  • Lokalizacja:TT
Offline

Napisano 28.08.2011 23:42

Dużo błędów.

Poprawiony kod:

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <zombieplague>
 
// Oryginalna wersja: T[h]E Dis[as]teR
// Spolszczenie oraz poprawki: Zryty
 
new item_name[10]
new g_itemid_buyhp
new hpamount, hpcost
new bool:kupil_hp[33]
 
public plugin_init()
{
    	register_plugin("[ZP] Kupno HP", "1.0", "Zryty")
 
    	hpamount = register_cvar("zp_buyhp_amount", "1000") // Ilosc HP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_cost", "5") // Koszt AP
    	hpcost = register_cvar("zp_buyhp_once", "1") // Ile razy mozemy kupic HP: 0 - bez limitu / 1 - raz
 
    	formatex(item_name, 39, "%d HP",get_pcvar_num(hpamount))
    	g_itemid_buyhp = zp_register_extra_item(item_name, get_pcvar_num(hpcost), ZP_TEAM_ZOMBIE)
}
 
public zp_extra_item_selected(id, itemid)
{        
    	if(itemid == g_itemid_buyhp)
    	{      
            	if(kupil_hp[id])
          	{
                	client_print(id, print_chat, "[ZP] Kupiles juz HP!")
        		zp_set_user_ammo_packs(id, zp_get_user_ammo_packs(id) + get_pcvar_num(hpcost))
          	}
              	else
            	{
                    	kupil_hp[id] = true
                    	set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(hpamount))
 
                    	//Nie widzę potrzeby informowania o zakupie, ale nie usuwam, wystarczy odkomentować
                    	//client_print(id, print_chat,"[ZP] Kupiles dodatkowe HP!");
            	}
    	}
}
 
public zp_user_infected_pre(id, infector)
    	kupil_hp[id] = false

Użytkownik Draba edytował ten post 28.08.2011 23:50

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Zombie Plague 4.3

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych