Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cal of duty odblokowanie klasy Rambo dla All


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2010 16:46

Chodzi o ten mod:
Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Znalazlem w pliku kod odnoszący się blokowania klasy rambo na flage "T".
chciałbym by ta klasa była u mnie na serwerze dostępna dla każdego ale nie wiem gdzie co zmienić i usunąć .
Czy może ktoś mi tu poradzić co i jak zrobić by odblokować ta klasę??
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}	
		
	item++;
	
	if(item == klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(klasa_gracza[id])
	{


#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 11.05.2010 17:34


public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

item++;

if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;

if(item == Rambo)
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(klasa_gracza[id])
{


Łapaj :}

#3 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 11.05.2010 19:47

Cos jednak jest źle bo wybierając te Klase ( jest w nastepnym menu wyboru klas ) wciskając 3 (pod tą cyfra jest ta klasa ) cofa do pierwszej strony wyboru klas......
Dodaje caly sma , bys moze mial mozliwosc lepszego widoku bo być moze jeszcze gdzies cos trzeba zmienic a ja ...zielony w tym jestem.

SMA

Użytkownik Tiger_pl edytował ten post 11.05.2010 19:50


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 11.05.2010 20:23

public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	
	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}	
		
	item++;
	
	if(item == klasa_gracza[id])
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(klasa_gracza[id])
	{
		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	}
	else
	{
		klasa_gracza[id] = item;
		WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
		Odrodzenie(id);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}


chociaz ta funkcja mogla by wygladac tak :


public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
	client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
	switch(item){
            	case: MENU_EXIT{
		        menu_destroy(menu);
		        return PLUGIN_CONTINUE;
	      	}	
             	case: klasa_gracza[id]{
		        return PLUGIN_CONTINUE;
	       	}	
             	case: Rambo{
                       	 	if( !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)){
		              	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
		             	WybierzKlase(id);
		            	return PLUGIN_CONTINUE;
	                	}
		        menu_destroy(menu);
		        return PLUGIN_CONTINUE;
	       	}	
            	case: klasa_gracza[id]{
                      		nowa_klasa_gracza[id] = item;
		       	client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
	       	}	
            	default:{
                      		klasa_gracza[id] = item;
		      	WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
		     	Odrodzenie(id);
            	}
        	}
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 11.05.2010 20:24

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Tiger_pl

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:161
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.05.2010 17:53

Ok działa .pierwszy kod co podaleszmienilem.
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
 client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
 
 if(item == MENU_EXIT)
 {
 menu_destroy(menu);
 return PLUGIN_CONTINUE;
 } 
 
 item++;
 
 if(item == klasa_gracza[id])
 return PLUGIN_CONTINUE;
 
 if(klasa_gracza[id])
 {
 nowa_klasa_gracza[id] = item;
 client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
 }
 else
 {
 klasa_gracza[id] = item;
 WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
 Odrodzenie(id);
 }
 return PLUGIN_CONTINUE;
}

wielkie Dzięki .
Można zamknąć




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych