Ostatnio męczę się od kilku dni by napisać "grawitację dla Admina"
Niby mi coś wyszło ale nie chce się kompilować:
przy kompilowaniu ukazuję się napis:
Error: Invalid statement; not in switch on line 27
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#define PLUGIN "Grawitacja dla admina"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("amx_gravity","g_menu")
}
public g_menu(id)
{
new menu = menu_create("\yGrawitacja FastBH","graw_1")
menu_additem(menu,"\wGravity [Admin]","1",ADMIN_BAN)
menu_additem(menu,"\wGravity [Vip]","2",ADMIN_KICK)
menu_additem(menu,"\wGravity [Gold-User]","3",ADMIN_LEVEL_H)
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
public graw_1(id)
{
case 1:{ //lina 27
SubMenuA(id);
}
case 2:{
SubMenuV(id);
}
case 3:{
SubmenuG(id);
}
}
public SubMenuA(id)
{
new menu = menu_create("\yGrawitacja dla admina","graw_admin")
menu_additem(menu,"\wGravity wieksze o 100!","1")
menu_additem(menu,"\wGravity wieksze o 100!","2")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
public SubMenuV(id)
{
new menu = menu_create("\yGrawitacja dla Vipa","graw_vip")
menu_additem(menu,"\wGravity mniejsze o 50","1")
menu_additem(menu,"\wGravity wieksze o 50!","2")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
public SubMenuG(id)
{
new menu = menu_create("\yGrawitacja dla Gold-Usera","graw_gu")
menu_additem(menu,"\wGravity mniejsze o 20","1")
menu_additem(menu,"\wGravity wieksze o 20!","2")
menu_setprop(menu,MPROP_EXIT,MEXIT_ALL)
menu_display(id,menu,0)
}
public graw_admin(id,menu,item)
{
if(is_user_admin(id))
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) -0.125) // grawita o 100
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) +0.125) // grawita o 100
}
}
}
public graw_vip(id,menu,item)
{
if(is_user_admin(id))
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) -0.0625) // grawita o 50
}
case 2:
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) +0.0625) // grawita o 50
}
}
}
public graw_gu(id,menu,item)
{
if(is_user_admin(id))
{
if(item==MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1 :
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) -0.025) // grawita o 20
}
case 2: // jesli zla zmienna to powinno byc 0,0025
{
set_user_gravity(id, get_user_gravity(id) +0.025) // grawita o 20
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
oraz mam taką prośbę mógł by ktoś zrobić takie małe zabezpieczenie bo jak na razie (powiedzmy że) ktoś będzie wybierał ciągle grawitację niższa to w końcu osiągnie gravity 0...
Zabezpieczenie ma na tym polega że jeśli Ktoś wybierze Funkcje (np. Większą Gravity) to by wybrać ją jeszcze raz ją musi pierw Nacisnąć Zmniejsz Gravity...
Dzięki i Pozdrawiam!
Użytkownik AmD edytował ten post 10.05.2010 21:07