Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

wybór w rundzie gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.05.2010 22:49

Mam takie pytanie jak zrobić żeby wybierało w rundzie jakiegoś gracza??
szukałem tego lecz się nie doszukałem wiec piszę o tym tutaj :}

Wybiera gracza, gracz ma np jakieś moce + pod koniec rundy odbiera mu się to i w nowej rudzie kogoś innego wybiera ^^

Użytkownik hardbot edytował ten post 08.05.2010 22:50


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 08.05.2010 23:38

Hmm... może zrób eventem (hamem) w inicie o spawnie. I w funkcji do której się dowołuje losowanie (rand)? O takie coś chodzi? :P

Wiem że jest jeszcze event że koniec rundy to byś zabierał w tej :P

Użytkownik camilost edytował ten post 08.05.2010 23:39

  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 08.05.2010 23:45

no właśnie z randem mam problem ;/ bo chcę aby dany gracz dostał jakąś moc a tak to już nie wiem ;/

możesz to jaśniej opisać ^^

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.05.2010 00:06

Hmm to tak:
Tutaj o spawnach masz:
AlliedModders - View Single Post - Ham_Spawn pojedyńczego gracza
New round events + some other things - AlliedModders nowej rundy ;P

ehh teraz jak się zastanowiłem to trochę się sam pogubiłem ^^
zttego można skorzystać do losowania (Powycinać i zrobić że jednego bierze :P)

W czasie nowej rundy (New round event) losuje gracza, po np. 1sek sprawdza w

public sprawdz(id)
{
   if (hesagod == 1){
       Tutej moce
   }
   else
       return PLUGIN_HANDLED // Jesli nie ma daru przerywa albo dać inne np. samo return
}

Użytkownik camilost edytował ten post 09.05.2010 00:12

  • +
  • -
  • 1

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 09.05.2010 00:12

Pluchol + do tego obluckam jak co napiszę albo Upa dam ^^

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 00:26

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Vert_New_Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Vertricus"

new RandomPlayer
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_logevent("Event_RoundStart", 2, "0=World triggered", "1=Round_Start")

register_clcmd("say 666", "CmdCheckMagic")
}
public Event_RoundStart()
{
static iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
RandomPlayer = iPlayers[random(iNum-1)]
}
public CmdCheckMagic(id)
{
if (RandomPlayer != id)
return

client_print(id, print_center, "jestes hajtem bo snieg")
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych