Chciałbym aby pokazywało mi ile mam hp na zombiemodzie, ponieważ źle pokazuje jest 255 caly czas i jak spadnie to jest znowu 255 a ja chce zeby bylo tak jak na ster-gaming.pl
zeby wyswietlalo TYLKO HP
09 maj 2010 - 11:57:
Refresh
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pokazywanie hp zombie
Temat rozp. cross123, 08.05.2010 22:01
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.05.2010 22:01
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#2
Napisano 10.05.2010 16:43
W zombieplague pokazuje Ci się całe HP więc sprecyzuj, mam taką wersję, że na najechaniu na gracza myszką widać jego hp
#3
Napisano 10.05.2010 17:03
Dokładniej chodzi mi o biohazard . Ponieważ gracz nawet nie ma możliwości skontrolowania ile ma hp . Dlatego chciałbym jakiś plugin który umieści informacje o hp jak na zombie plague nad standardowym hp (na zombie plague jest tam rasa zombie i hp i ap) chciałbym aby to wyglądało tak
Nad standardowym hp jest napis : Twoje hp 4000 (hp się zmienia w zależności ile dostałeś obrażeń )
Nad standardowym hp jest napis : Twoje hp 4000 (hp się zmienia w zależności ile dostałeś obrażeń )
RPS !!!
Pomagam tylko na PW!Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony
Pozdrawiam. Cro$s
#4
Napisano 10.05.2010 20:38
Nie wiem czy to aktualne, ale myślę, że to może działać:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Pokazywanie zycia Biohazard" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "4k*$ aka. Inoue Joe" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Health", "Health", "be") } public Health(id) { new health = read_data(1) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(id, "Ilosc HP: %i", health) }
Użytkownik Akus edytował ten post 10.05.2010 20:41
#5
Napisano 10.05.2010 20:43
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Real HP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity)
{
if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255)
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
static iCounter[33]={0,...};
if(++iCounter[id] >= FRAMES)
{
set_hudmessage(0, 200, 200, 0.02, 0.91,0,0.0, 0.5,0.0,0.0,CHANNEL );
show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
iCounter[id]=0;
}
return FMRES_IGNORED;
}
Łapaj PS: był już taki pościor
10 maj 2010 - 21:44:
Nie wiem czy to aktualne, ale myślę, że to może działać:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Pokazywanie zycia Biohazard" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "4k*$ aka. Inoue Joe" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("Health", "Health", "be") } public Health(id) { new health = read_data(1) set_hudmessage(255, 255, 0, 0.01, 0.90, 0, 6.0, 10.0) show_hudmessage(id, "Ilosc HP: %i", health) }
// Akuś to będzie tylko przez kilka sec pokazywć
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych