Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Pozycja oczu gracza
Temat rozp. DarkGL, 08.05.2010 13:14
11 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.05.2010 13:14
Jak ustawić "oczy" gracza na dowolnej pozycji jednocześnie nie przenosząc jego postaci na tą pozycję
#2
Napisano 08.05.2010 16:00
Możesz stworzyć byt który będzie podążał za graczem i przyczepić do niego za pomocą attach_view z engine bądź set_view fakemeta oczy gracza.
Bądź, choć czytałem że crashuje serwer:
(ExecuteHam)
Bądź, choć czytałem że crashuje serwer:
/**
* Description: Returns the eye position of the entity.
* Forward params: function(this);
* Return type: Vector (byref'd in Execute).
* Execute params: ExecuteHam(Ham_EyePosition, this, Float:output[3]);
*/
Ham_EyePosition,
(ExecuteHam)
#3
Napisano 08.05.2010 17:51
przyznam że tego zdania :
Możesz stworzyć byt który będzie podążał za graczem i przyczepić do niego za pomocą attach_view z engine bądź set_view fakemeta oczy gracza.
nie zrozumiałem gracz nie ma patrzeć na jakiś obiekt ale np ma mieć oczy w tym obiekcie a ciało gdzieś indziej
Możesz stworzyć byt który będzie podążał za graczem i przyczepić do niego za pomocą attach_view z engine bądź set_view fakemeta oczy gracza.
nie zrozumiałem gracz nie ma patrzeć na jakiś obiekt ale np ma mieć oczy w tym obiekcie a ciało gdzieś indziej
#4
Napisano 08.05.2010 22:20
chodzi ci o takie cos jak nicolas eye na diablo ze stawiasz przed soba niby kamerke i patrzysz co jest za rogiem a postac jest gdzies na 2 planie
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 09.05.2010 00:17
Dark
Zakładam że chcesz przenieść oczy i właśnie attach_view przełącza oczka na oczka innego enta. Jak chcesz dać widok z nóg tworzysz enta przy nogach i przyczepiasz widok. Jak chcesz enta na bs'ie robisz enta na bsie i przenosisz widok. Jak chcesz enta na respie ct robisz enta na respie ct i przenosisz widok. Jak chcesz widok z oczu innego gracza pobierasz origins od niego oczu tworzysz tam enta i przyczepiasz widok.
Tj. na nicolas eye na diablo to jest przyczepienie widoku + think który ustawia kąty na najbliższego gracza
Pamiętaj tylko że jak przenosisz widok to postać może się dalej poruszać wsad'em Dlatego jak chcesz zrobić coś sterowanego np. rakiete to ustaw speed'a tak żeby gracz się nie mógł ruszać Jak coś nie jasne to pisz
Odnośnie tych oczu mogłem cię w błąd wprowadzić z tym MOVETYPE_FOLLOW no bo myślałem że chcesz oczy w ciele gracza przenieść attach_view
Zakładam że chcesz przenieść oczy i właśnie attach_view przełącza oczka na oczka innego enta. Jak chcesz dać widok z nóg tworzysz enta przy nogach i przyczepiasz widok. Jak chcesz enta na bs'ie robisz enta na bsie i przenosisz widok. Jak chcesz enta na respie ct robisz enta na respie ct i przenosisz widok. Jak chcesz widok z oczu innego gracza pobierasz origins od niego oczu tworzysz tam enta i przyczepiasz widok.
Tj. na nicolas eye na diablo to jest przyczepienie widoku + think który ustawia kąty na najbliższego gracza
Pamiętaj tylko że jak przenosisz widok to postać może się dalej poruszać wsad'em Dlatego jak chcesz zrobić coś sterowanego np. rakiete to ustaw speed'a tak żeby gracz się nie mógł ruszać Jak coś nie jasne to pisz
Odnośnie tych oczu mogłem cię w błąd wprowadzić z tym MOVETYPE_FOLLOW no bo myślałem że chcesz oczy w ciele gracza przenieść attach_view
#6
Napisano 09.05.2010 10:07
no tak po prostu myślałem że attach_viev nie przenosi oczu do tego ent'a tylko ustawia celownik na nim tak że gracz na niego patrzy a nie że z niego patrzy
Użytkownik DarkGL edytował ten post 09.05.2010 10:08
#7
Napisano 09.05.2010 10:48
Jeszcze możesz się HamSandiwchem pobawić Chociaż na alliedach pisali że crashuje serwer (też potrzebowałem się oczkami bawić w zdalnie sterowanym jajku )
#8
Napisano 09.05.2010 10:53
dobra dobra ale teraz jak wrócić do swojego ciała ?
no i jak sprawdzić czy gracz jest "przyczepiony " do danego enta czy nie ?
no i jak sprawdzić czy gracz jest "przyczepiony " do danego enta czy nie ?
Użytkownik DarkGL edytował ten post 09.05.2010 10:58
#9
Napisano 09.05.2010 11:07
atach_view(id, id)
do tego czy przyczepiony to hmm zmienna albo skorzystasz z jakiś informacji z których byt nie korzysta.
do tego czy przyczepiony to hmm zmienna albo skorzystasz z jakiś informacji z których byt nie korzysta.
#10
Napisano 09.05.2010 11:25
no i jeszcze jedno mam dwa obiekty jeden jest MOVETYPE_FOLLOW no i nie mogę teraz wmyślić żeby zawsze ten drugi obiekt który jest MOVETYPE_FOLLOW gapił się na pierwszy
#11
Napisano 09.05.2010 11:37
Robisz thinka dla tego obiektu i bawisz się wektorami :F
#12
Napisano 09.05.2010 23:48
za Potti.sma
origin - miejsce w które ma się gapić
angle - zwracana wartość, kąt pod którym ma się gapić
stock aim_at_origin(id,const Float:origin[3],Float:angles[3]) { //stock base by Lord of Destruction static Float:DeltaOrigin[3], Float:orig[3] pev(id,pev_origin, orig) DeltaOrigin[0] = orig[0] - origin[0] DeltaOrigin[1] = orig[1] - origin[1] DeltaOrigin[2] = orig[2] - origin[2] + 16.0 //bot keeps aiming too high angles[0] = Radian2Degree(floatatan(DeltaOrigin[2] / Distance2D(DeltaOrigin[0], DeltaOrigin[1]),0)) angles[1] = Radian2Degree(floatatan(DeltaOrigin[1] / DeltaOrigin[0],0)) if(DeltaOrigin[0] >= 0.0) angles[1] += 180.0 }id - byt
origin - miejsce w które ma się gapić
angle - zwracana wartość, kąt pod którym ma się gapić
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych