Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pozycja oczu gracza


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.05.2010 13:14

Jak ustawić "oczy" gracza na dowolnej pozycji jednocześnie nie przenosząc jego postaci na tą pozycję
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.05.2010 16:00

Możesz stworzyć byt który będzie podążał za graczem i przyczepić do niego za pomocą attach_view z engine bądź set_view fakemeta oczy gracza.
Bądź, choć czytałem że crashuje serwer:
	/**
* Description: Returns the eye position of the entity.
* Forward params: function(this);
* Return type: Vector (byref'd in Execute).
* Execute params: ExecuteHam(Ham_EyePosition, this, Float:output[3]);
*/
Ham_EyePosition,

(ExecuteHam)
  • +
  • -
  • 1

#3 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 08.05.2010 17:51

przyznam że tego zdania :
Możesz stworzyć byt który będzie podążał za graczem i przyczepić do niego za pomocą attach_view z engine bądź set_view fakemeta oczy gracza.
nie zrozumiałem gracz nie ma patrzeć na jakiś obiekt ale np ma mieć oczy w tym obiekcie a ciało gdzieś indziej :)
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.05.2010 22:20

chodzi ci o takie cos jak nicolas eye na diablo :?: ze stawiasz przed soba niby kamerke i patrzysz co jest za rogiem a postac jest gdzies na 2 planie :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 00:17

Dark :>
Zakładam że chcesz przenieść oczy i właśnie attach_view przełącza oczka na oczka innego enta. Jak chcesz dać widok z nóg tworzysz enta przy nogach i przyczepiasz widok. Jak chcesz enta na bs'ie robisz enta na bsie i przenosisz widok. Jak chcesz enta na respie ct robisz enta na respie ct i przenosisz widok. Jak chcesz widok z oczu innego gracza pobierasz origins od niego oczu tworzysz tam enta i przyczepiasz widok.
Tj. na nicolas eye na diablo to jest przyczepienie widoku + think który ustawia kąty na najbliższego gracza ;>

Pamiętaj tylko że jak przenosisz widok to postać może się dalej poruszać wsad'em :> Dlatego jak chcesz zrobić coś sterowanego np. rakiete to ustaw speed'a tak żeby gracz się nie mógł ruszać :> Jak coś nie jasne to pisz :>
Odnośnie tych oczu mogłem cię w błąd wprowadzić z tym MOVETYPE_FOLLOW no bo myślałem że chcesz oczy w ciele gracza przenieść :> attach_view
  • +
  • -
  • 1

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2010 10:07

no tak po prostu myślałem że attach_viev nie przenosi oczu do tego ent'a tylko ustawia celownik na nim tak że gracz na niego patrzy a nie że z niego patrzy ;)

Użytkownik DarkGL edytował ten post 09.05.2010 10:08

  • +
  • -
  • 0

#7 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 10:48

Jeszcze możesz się HamSandiwchem pobawić :> Chociaż na alliedach pisali że crashuje serwer (też potrzebowałem się oczkami bawić w zdalnie sterowanym jajku :D)
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2010 10:53

dobra dobra ale teraz jak wrócić do swojego ciała :D ?
no i jak sprawdzić czy gracz jest "przyczepiony " do danego enta czy nie ?

Użytkownik DarkGL edytował ten post 09.05.2010 10:58

  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 09.05.2010 11:07

atach_view(id, id)
do tego czy przyczepiony to hmm zmienna albo skorzystasz z jakiś informacji z których byt nie korzysta. :>
  • +
  • -
  • 0

#10 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 985
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 09.05.2010 11:25

no i jeszcze jedno mam dwa obiekty jeden jest MOVETYPE_FOLLOW no i nie mogę teraz wmyślić żeby zawsze ten drugi obiekt który jest MOVETYPE_FOLLOW gapił się na pierwszy ;)
  • +
  • -
  • 0

#11 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 09.05.2010 11:37

Robisz thinka dla tego obiektu i bawisz się wektorami :F
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2010 23:48

za Potti.sma
stock aim_at_origin(id,const Float:origin[3],Float:angles[3]) {			//stock base by Lord of Destruction
	static Float:DeltaOrigin[3], Float:orig[3]
	pev(id,pev_origin, orig)
	DeltaOrigin[0] = orig[0] - origin[0]
	DeltaOrigin[1] = orig[1] - origin[1]
	DeltaOrigin[2] = orig[2] - origin[2] + 16.0	//bot keeps aiming too high

	angles[0] = Radian2Degree(floatatan(DeltaOrigin[2] / Distance2D(DeltaOrigin[0], DeltaOrigin[1]),0))
	angles[1] = Radian2Degree(floatatan(DeltaOrigin[1] / DeltaOrigin[0],0))
	if(DeltaOrigin[0] >= 0.0) angles[1] += 180.0
}
id - byt
origin - miejsce w które ma się gapić
angle - zwracana wartość, kąt pod którym ma się gapić
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych