Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cod - bug ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 07.05.2010 22:51

Siema. Niewiem czy wy też macie ten problem, ale ja tak i polega on na tym że jak ma się 255HP to nie działają (działają na odwrót klawisze sterowania w-s, a-d) i nie da strzelać. Jeśli już będziemy mieli 256 hp, będzie pokazywało się 1hp to będzie się grało już normalnie. Da radę ktoś coś z tym zrobić ? :blaga:

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#2 JasiK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:47
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.05.2010 23:10

Jeżeli się nie mylę, wystarczy wgrać plugin z dodatkowym licznikiem HP. Czyli licznik domyślny pokazuje max ilość czyli 255 (jeżeli się nie mylę) a ten drugi jest nawet do 4000HP. Tylko nie wiem czy takie coś jest, ale to by rozwiązało sprawę :)
  • +
  • -
  • 1

#3 ogor

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:dabrowa
Offline

Napisano 07.05.2010 23:29

co do 1. problemu to mi osobiście się t nie zdarzyłó :) Natomiast jest zbugowany licznik HP :)
Moglby ktos takowy wstawic z instrukcja?
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.05.2010 00:37

register_event("Health", 	"Event_Health", 		"be", 	"1!255")


public Event_Health(id) 
{
new iHealth = read_data(1)
if(iHealth>255)
{
static gmsgHealth
if (!gmsgHealth)
gmsgHealth = get_user_msgid("Health")

message_begin(MSG_ONE, gmsgHealth, {0,0,0}, id )
write_byte(255)
message_end()
}
}

  • +
  • -
  • 1

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 1 010
Hero

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.05.2010 08:54

To jest bug CS'a i nie jest tak jeżeli życie jest większe niż 255 tylko jeżeli jest równe 256(możliwe, że też 512 itd.)

Więc to będzie tak:
register_event("Health", "Event_Health", "be")

public Event_Health(id) 
{
new iHealth = read_data(1)
if(iHealth==256)
{
static gmsgHealth
if (!gmsgHealth)
gmsgHealth = get_user_msgid("Health")

message_begin(MSG_ONE, gmsgHealth, {0,0,0}, id )
write_byte(255)
message_end()
}
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 08.05.2010 11:43

W twoim zapisie na 256 HP jest 255 HP, a na 257HP jest 2 HP :>
Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych