Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PokeMod problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 naq1212

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:szczecin
Offline

Napisano 07.05.2010 22:49

Zapis na nick mi nie dziala i nie ma w pliku custom.inl takiej linijki

//how to save data ( 0 - steamid ; 1 - nickname )
#define SAVE_ID 1

#2 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 11:44

Patrz początek tematu:
PokeMod v1.2.3 RC + RC2 Test for Public - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 08.05.2010 14:23

no to sobie ją dodaj do custom.inl :P
  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 017
Godlike

  • Postów:7 356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 08.05.2010 14:37

tylko co da zmieniony jeden plik skoro w żadnym innym miejscu nie ma odwołania do SAVE_ID ;>


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych