Witam. Mam mały problem. Chce, aby klasa KrwawyAnioł dostawała co 5 sekund 30 hp nom i all jest okey w pierwszej rundzie daje 30 hp na 5 sec, ale już w drugiej daje 60 hp na 5 sec w trzeciej rundzie 90 hp na 5 sec itd. jak temu zapobiec ? OFC za pomoc +
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
problem z odnawianiem HP
Temat rozp.
Veeq
, 07.05.2010 22:39
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 07.05.2010 22:39
#2
Napisano 07.05.2010 22:40
OFC za pomoc +
OFC za kod ... nic ... ale sie przyda zeby poznac problem
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#3
Napisano 07.05.2010 23:31
w public RoundStart(){ dodałem :
na koniec sma dodałem :
if(player_class[i] == KrwawyAniol){ set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b") }
na koniec sma dodałem :
public hppp(id) { new ammount=30 if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]) return PLUGIN_HANDLED new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + ammount) return PLUGIN_HANDLED }
#4
Napisano 08.05.2010 10:34
if(player_class[i] == KrwawyAniol){
if(task_exists(i)){
remove_task(i)
}
set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b")
}
#5
Napisano 08.05.2010 14:51
nom ok zamiast :
dałem :
if(player_class[i] == KrwawyAniol){ set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b") }
dałem :
if(player_class[i] == KrwawyAniol){ if(task_exists(i)){ remove_task(i) } set_task(5.0, "hppp", i, _, _, "b") }i teraz każda klasa dostaje 30 hp co 5 sec ale jest lepiej już bo się nie mnoży co runde teraz zostało tylko do zrobienia żeby tylko klasa KrwawyAniol dostawała te 30 hp a nie każda
#6
Napisano 08.05.2010 15:03
if(player_class[i] == KrwawyAniol){ if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b") } public hppp(id) { id-=537 new ammount=30 if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]) return PLUGIN_HANDLED new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + ammount) return PLUGIN_HANDLED }
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#7
Napisano 08.05.2010 15:29
Będzie jeszcze bug, ze po zmianie klasy, leczenie zostaje na graczu :F
#8
Napisano 08.05.2010 15:38
do change race dodaj :
i tak :
if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) }
i tak :
if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } if(player_class[i] == KrwawyAniol){ set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b") }
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :&
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#9
Napisano 08.05.2010 16:37
ok zrobiłem coś takiego :
do public RoundStart(){ dodałem :
do public RoundStart(){ dodałem :
if(player_class[i] == KrwawyAniol){ if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b") }do public changerace(id) dodałem :
if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) } if(player_class[i] == KrwawyAniol){ set_task(5.0, "hppp", i+537, _, _, "b") }na koniec sma dodałem :
public hppp(id) { id-=537 new ammount=30 if (get_user_health(id)+ammount>race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]) return PLUGIN_HANDLED new hp = get_user_health(id) set_user_health(id, hp + ammount) return PLUGIN_HANDLED }i jest błąd przy kompilowaniu :
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpjk7Dqr.sma(6177) : error 010: invalid function or declaration /home/groups/amxmodx/tmp3/phpjk7Dqr.sma(6180) : error 010: invalid function or declaration /home/groups/amxmodx/tmp3/phpjk7Dqr.sma(6183) : error 010: invalid function or declaration
#10
Napisano 13.05.2010 21:02
Do changerace samo to:
if(task_exists(i+537)){ remove_task(i+537) }
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych