Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

No Team Flesh (Tylko na TEAM VIPa)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.05.2010 21:26

Potrzebuję tego pluginu: No Team Flash (KRoT@L) - AlliedModders przerobionego tak, że admin z flagą ADMIN_LEVEL_H nie zostaje oślepiony przez drużynę. Właściciel zostanie oślepiony - już tak jest w pluginie.

Wiem że to tylko dopisanie paru liter ale nie myślę już : /


/*************************************************************************************************************
AMX No Team Flash

Version: 0.2
Author: KRoT@L

0.1 Release
0.2 Bug fix


You won't be flashed by your teammates.


Cvar:

no_team_flash "1" - 0: Disables the plugin
1: Enables the plugin


Setup (AMX 0.9.9):

Install the amx file.
Enabled VexdUM (both in metamod/plugins.ini and amx/config/modules.ini)


Credits:

Requested by baldbobby
Cluster Grenade by doomy

*************************************************************************************************************/

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade, grenade[32], last
new Float:g_gametime, g_owner

public plugin_init()
{
register_plugin("No Team Flash", "0.2", "KRoTaL")
register_cvar("no_team_flash", "1")
register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
register_event("99", "grenade_throw", "b")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
new Float:gametime = get_gametime()
if(gametime != g_gametime)
{
g_owner = get_grenade_owner()
g_gametime = gametime
}
if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner))
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}

public grenade_throw()
{
if(read_datanum() < 2)
return PLUGIN_HANDLED_MAIN

if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
{
add_grenade_owner(last)
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole()
{
new name[32]
read_data(3, name, 31)
last = get_user_index(name)

return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole2()
{
new name[32]
read_data(4, name, 31)
last = get_user_index(name)

return PLUGIN_CONTINUE
}

add_grenade_owner(owner)
{
for(new i = 0; i < 32; i++)
{
if(grenade[i] == 0)
{
grenade[i] = owner
return
}
}
}

get_grenade_owner()
{
new which = grenade[0]
for(new i = 1; i < 32; i++)
{
grenade[i-1] = grenade[i]
}
grenade[31] = 0
return which
}

Użytkownik camilost edytował ten post 07.05.2010 21:28

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.05.2010 21:30

public eventFlash(id)
{
  new Float:gametime = get_gametime()
  if(gametime != g_gametime)
  {
    g_owner = get_grenade_owner()
    g_gametime = gametime
  }
  if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(id))
  {
        message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(255)
        message_end()
        }
}

na

public eventFlash(id)
{
  new Float:gametime = get_gametime()
  if(gametime != g_gametime)
  {
    g_owner = get_grenade_owner()
    g_gametime = gametime
  }
  if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner)&& get_user_flags(id)&ADMIN_LEVEL_H)
  {
        message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_short(1)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(0)
        write_byte(255)
        message_end()
        }
}

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 07.05.2010 21:44

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.05.2010 21:31

heh dzięki wystarczyło 1 linijkę xD
(get_user_flags(g_owner) & ADMIN_LEVEL_H)
a tu chodzi że owner czyli że właściciel flesza czy ten co dostał na ryja?
  • +
  • -
  • 0

#4 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 07.05.2010 21:35

ten co dostał na ryja

to w tym wypadku id, a

właściciel flesza

to właśnie jak nazwa wskazuje g_owner ;)
  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#5 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.05.2010 22:00

Don't work. Testuje z gracze bez flag (Zwykłym)
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.05.2010 22:07

jak nie dziala :?: sproboj jeszcze raz podmienic :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 07.05.2010 22:17

I tk nie działa nie wiem o co kaman : / I mnie i tego goscia oslepia

07 maj 2010 - 23:26:
Może to być przez plugin co zmienia kolor flasha (Colored Flashbangs)? Może zrobicie mi na czarny do tego NoTeamFlesh i bd git (Wszyscy oprócz ADMINA_LEVEL_H)
I bym usunął te colored flashbangs :P

07 maj 2010 - 23:42:
Albo połączyć te dwa pluginy?
i dać tego ifa przed tamtym? Nie wiem ^^

JBC. macie .sma do colored flashbang, może jutro sobie to zrobię jak otrzeźwieję
#include <amxmodx>

#define PLUGIN	"Colored Flashbangs"
#define VERSION	"1.0"
#define AUTHOR	"v3x"

new g_nMsgScreenFade

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
	register_event("ScreenFade","FlashedEvent","be","4=255","5=255","6=255","7>199")
	g_nMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	// Cvars
	register_cvar("amx_fb_mode", "1")
	register_cvar("amx_fb_r",    "255")
	register_cvar("amx_fb_g",    "25")
	register_cvar("amx_fb_b",    "25")
}

public FlashedEvent( id )
{
	new iMode = get_cvar_num("amx_fb_mode")

	if ( !iMode ) return PLUGIN_CONTINUE

	new iRed,iGreen,iBlue

	switch( iMode )
	{
		case 1:
		{
			iRed =   get_cvar_num("amx_fb_r")
			iGreen = get_cvar_num("amx_fb_g")
			iBlue =  get_cvar_num("amx_fb_b")
		}
		case 2:
		{
			iRed =   random_num(0,255)
			iGreen = random_num(0,255)
			iBlue =  random_num(0,255)
		}
	}

	if ( !( iRed ) || !( iGreen ) || !( iBlue ) )
	{
		iRed =   100
		iGreen = 100
		iBlue =  100
	}

		message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id )
		write_short( read_data( 1 ) )	// Duration
		write_short( read_data( 2 ) )	// Hold time
		write_short( read_data( 3 ) )	// Fade type
		write_byte ( iRed )				// Red
		write_byte ( iGreen )			// Green
		write_byte ( iBlue )			// Blue
		write_byte ( read_data( 7 ) )	// Alpha
		message_end()

	return PLUGIN_HANDLED
}

08 maj 2010 - 01:49:
Zrobiłem takie coś tylko nie wiem czy bd dobrze działać (Nie mam z kim testowa, bo all śpią)
/*
	AMX No Team Flash
	Version: 0.2
	Author: KRoT@L
	Cvar: no_team_flash "1"	- 0: Disables the plugin, 1: Enables the plugin
*/

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade, g_nMsgScreenFade, grenade[32], last
new Float:g_gametime, g_owner

public plugin_init()
{
	register_plugin("Clr n NoTeam Flash", "0.3", "KRoTaL n v3x")
	register_cvar("no_team_flash", "1")
	register_cvar("amx_fb_mode", "1")
	register_cvar("amx_fb_r",    "255")
	register_cvar("amx_fb_g",    "25")
	register_cvar("amx_fb_b",    "25")
	register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole", "b", "2&#Game_radio", "4&#Fire_in_the_hole")
	register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b", "3&#Game_radio", "5&#Fire_in_the_hole")
	register_event("99", "grenade_throw", "b")
	g_nMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
	g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
	new iMode = get_cvar_num("amx_fb_mode")
	new iRed,iGreen,iBlue
	new Float:gametime = get_gametime()

	if(gametime != g_gametime)
	{
		g_owner = get_grenade_owner()
		g_gametime = gametime
	}

	if ( !iMode ) return PLUGIN_CONTINUE

	switch( iMode )
	{
		case 1:
		{
			iRed =   get_cvar_num("amx_fb_r")
			iGreen = get_cvar_num("amx_fb_g")
			iBlue =  get_cvar_num("amx_fb_b")
		}
		case 2:
		{
			iRed =   random_num(0,255)
			iGreen = random_num(0,255)
			iBlue =  random_num(0,255)
		}
	}

	if ( !( iRed ) || !( iGreen ) || !( iBlue ) )
	{
		iRed =   100
		iGreen = 100
		iBlue =  100
	}

	if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner) && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
	{
		message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(255)
		message_end()
	}
	else
	{
		message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id )
		write_short( read_data( 1 ) )	// Duration
		write_short( read_data( 2 ) )	// Hold time
		write_short( read_data( 3 ) )	// Fade type
		write_byte ( iRed )				// Red
		write_byte ( iGreen )			// Green
		write_byte ( iBlue )			// Blue
		write_byte ( read_data( 7 ) )	// Alpha
		message_end()
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public grenade_throw()
{
	if(read_datanum() < 2)
		return PLUGIN_HANDLED_MAIN

	if(read_data(1) == 11 && (read_data(2) == 0 || read_data(2) == 1))
	{
		add_grenade_owner(last)
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole()
{
	new name[32]
	read_data(3, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

public fire_in_the_hole2()
{
	new name[32]
	read_data(4, name, 31)
	last = get_user_index(name)

	return PLUGIN_CONTINUE
}

add_grenade_owner(owner)
{
	for(new i = 0; i < 32; i++)
	{
		if(grenade[i] == 0)
		{
			grenade[i] = owner
			return
		}
	}
}

get_grenade_owner()
{
	new which = grenade[0]
	for(new i = 1; i < 32; i++)
	{
		grenade[i-1] = grenade[i]
	}
	grenade[31] = 0
	return which
}

09 maj 2010 - 21:53:
Nie działa to @UP najnowsze. Ktoś sprawdzi czemu/ewent. poprawi?

Użytkownik camilost edytował ten post 07.05.2010 22:43

  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2010 21:05

Może bardziej coś takiego :P
if(is_user_connected(g_owner) && g_owner != id && get_user_team(id) == get_user_team(g_owner) )
{
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H){
		message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_short(1)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(0)
		write_byte(255)
		message_end()
	}
	else
	{
		message_begin( MSG_ONE,g_nMsgScreenFade,{0,0,0},id )
		write_short( read_data( 1 ) )	// Duration
		write_short( read_data( 2 ) )	// Hold time
		write_short( read_data( 3 ) )	// Fade type
		write_byte ( iRed )				// Red
		write_byte ( iGreen )			// Green
		write_byte ( iBlue )			// Blue
		write_byte ( read_data( 7 ) )	// Alpha
		message_end()
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#9 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.05.2010 21:17

A na końcu zostawić to return PLUGIN_HANDLED?
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2010 21:22

Jasne.

Nie sprawdzałem tego kodu, ale to 'else' było wyraźnie w złym miejscu :D
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 09.05.2010 21:38

Hemm... sam siebie oślepiłem i miałem białe zamiast tego co zdefiniowane w cvarach (Szary) : /

Na serwerze żadnego VIPa ani gracza i nie mam jak testować ^^
  • +
  • -
  • 0

#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 09.05.2010 21:45

Pomyliłem się .x Następnym razem mi się uda (taa), idę to przejrzeć na HLDS

09 maj 2010 - 23:12:
Kod, który napisałeś wygląda rozsądnie i nawet zadziałał. Bez mojej poprawki xD

Sprawdź samego NoTeamFlasha czy działa, jeśli nie to dopisz 1 linijkę do łapania eventów

register_event("TextMsg", "fire_in_the_hole2", "b",  "6&#Fire_in_the_hole")

  • +
  • -
  • 0

#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 10.05.2010 00:50

Hehe :D Ja tylko je ze sobą skleiłem i zrobiłem to:

Spoiler


Hmm... muszę jutro z jakimś VIPem przetestować, oślepiać, na kolorowo oślepia a jak dalej to trza przetestować ^^

Teraz idę spać, bo z budy mnie jeszcze wywalą ^^

10 maj 2010 - 19:59:
Ehh jakoś to nie działa ^^ Chyba kilka razy mnie nie oślepiło (3) od drużyny. A większość oślepiło. I może mi się zdawało ale te flesze jeśli mi rzuci VIP to ja niedostaję : / A normalny gracz jak mi rzuci to dostaje.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych