Bleach (jap. ブリーチ Burīchi?) – manga stworzona przez Tite Kubo. W Japonii wydano 44 tomy mangi Bleach. Kolejne rozdziały ukazują się co tydzień w magazynie Weekly Shōnen Jump. Na podstawie mangi tworzony jest również serial anime, którego odcinki także ukazują się co tydzień. Emisja serialu w Polsce rozpoczęła się 12 września 2007 na kanale Hyper. Pod nazwą Bleach wyemitowano odcinki w dwóch seriach: 1-26 oraz 27-52. 27 maja 2009, pod nazwą Bleach 2, stacja Hyper rozpoczęła emisję serii odcinków 53-74. Premiera kolejnych 22 odcinków (75-96) odbyła się 30 października 2009. Wersję polską z napisami opracowało Studio Publishing.
Mozesz obejrzeć na Bleach - wszystkie odcinki online. Bleach anime i manga.
Ten plugin bazuje właśnie na tym anime. Są do wyboru dwie klasy Bóg Śmierci(Shinigami) i Hollow(Pusty) po wyborze, dla danej klasy dostaje się Menu, moce i charaktery z Bleach.
Jest 8 aktywnych skillow i 6 pasywnych skillow. Możesz także wybrać atrybuty zeby poprawic twoja fizyczność. Używaj twojego reiatsu do zadawania obrazen, niektore ataki przeciwnikow moga byc odbite, jesli masz wysokie reiatsu.
Ten plugin potrzebuje AMXmodX 1.8 albo wyższego i moduły do zapisywanie XP. Możesz wybierać pomiędzy nVault albo MySQL
Wszystkie komendy znajdziesz w bleach.cfg. Inne komendy będą pokazywane w grze.
Uwaga!
Jeśli decydujesz się na używanie bazy danych musisz najpierw stworzyć tabele.
W tym celu edytujemy plik bleach.sql i zmieniamy sobie dane na:
CREATE TABLE `players` (
`id` bigint(21) NOT NULL auto_increment,
`authid` varchar(33) NOT NULL,
`class` tinyint(1) NOT NULL,
`experience` int(11) NOT NULL,
`level` int(11) NOT NULL,
`attributepoints` int(11) NOT NULL,
`skillpoints` int(11) NOT NULL,
`spirit` int(11) NOT NULL,
`athletic` float NOT NULL default '0',
`acrobatic` float NOT NULL default '1',
`endurance` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_0` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_1` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_2` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_3` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_4` int(11) NOT NULL default '0',
`skill_5` int(11) NOT NULL default '0',
PRIMARY KEY (`id`)
Cvary, Konfiguracje:
//--------------Admin Commands--------------- //amx_bleach <0 | 1> - <Wyłączony | Włączony> //bm_savexp <0 | 1 | 2> - <Brak Zapisu | Zapis VAULT | Zapis SQL> //bm_givexp <Nazwa Gracza> <ilość exp'a> //bm_setxp <Nazwa Gracza> <ilość> //bm_givespr <Nazwa Gracza> <ilość> //bm_setspr <Nazwa Gracza> <ilość> //bm_giveitem <Nazwa Gracza> <nazwa itemu> //bm_dropitem <nazwa itemu> //bm_resetuser <Nazwa Gracza> <nazwa klasy> //--------------Komendy Serwera-------------- //bm_purge - Usuwa plik VAULT albo czysci SQL table //--------------Konfiguracja---------------- sv_bleach "1" //0 = Wyłączone, 1 = Włączone sv_savexp "1" //0 = Brak, 1 = VAULT, 2 = SQL //Ustawienia SQL sv_bm_sql_host "localhost" //SQL adres hosta sv_bm_sql_user "root" //SQL nazwa użytkownika sv_bm_sql_password "password" //SQL hasło sv_bm_sql_database "bleach" //SQL nazwa database sv_bm_sql_table "players" //SQL nazwa tabeli sv_bm_sql_type "0" //SQL typ database, 0 = MySQL, 1 = SQLite //Ustawienia Doświadczenia sv_bm_xp_minplayers "2" //Minimum graczy do zaliczania doświadczenia sv_bm_xp_share "750" //Maksymalna odległość do uzyskania wymiany doświadczeń sv_bm_xp_suicide "9" //Negatywne doświadczenie dla suiciding sv_bm_xp_kill "8" //Doświadczenie za zabijanie sv_bm_xp_teamkill "18" //Negatywne doświadczenie dla Teamkill sv_bm_xp_assist "3" //Doświadczenie we wspieraniu gracza sv_bm_xp_headshot "4" //Doświadczenie dla headshot sv_bm_xp_skill "2" //Doświadczenie w zakresie używania umiejętności zabić sv_bm_xp_negatate "1" //Doświadczenie do wykonywania wrogiem negatate sv_bm_xp_plant "10" //Doświadczenie do sadzenia bomby sv_bm_xp_explode "10" //Doświadczenia za zniszczenie w miejscu docelowym sv_bm_xp_defuse "20" //Doświadczenie na łagodzenie bomba sv_bm_xp_round "6" //Doświadczenie na wygranie rundy sv_bm_xp_bomber "10" //Doświadczenie za wybuch bomby sv_bm_xp_planter "5" //Doświadczenie za zabicie kolesia który podkłada pake sv_bm_xp_defuser "2" //Doświadczenie za zabicie kolesia co rozbraja pake sv_bm_xp_long_term "1.0" //Regulator doświadczenia wielu długoterminowe (savexp> 0), musi być liczba rzeczywista sv_bm_xp_short_term "5.0" //Regulator doświadczenia wielu na krótkoterminowe (savexp 0), musi być liczba rzeczywista
Edit: Poprawiony Folder z Sounds na Sound
Załączone pliki
Użytkownik hardbot edytował ten post 07.05.2010 13:51