#include <amxmodx> #include <amxmisc> new gMsgScreenFade public admin_flash(id,level,cid) { if (!cmd_access(id,level,cid,2)) { return PLUGIN_HANDLED } new victim[32] read_argv(1,victim,31) // new arg2[32] // read_argv(2,arg2,31) // new number=strtonum(arg2) // if (number==0) number=1 if (victim[0]=='@') { new team[32], inum get_players(team,inum,"e",victim[1]) if (inum==0) { console_print(id,"[AMX] No clients found on such team.") return PLUGIN_HANDLED } for (new i=0;i<inum;++i) { Flash(team[i]) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's.",victim[1]) //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed all %s's for %i secs.",victim[1],number) } } else if (victim[0]=='*') { new all[32], inum get_players(all,inum) for (new i=0;i<inum;++i) { Flash(all[i]) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone.") //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed everyone for %i secs.",number) } } else { new player = cmd_target(id,victim,0) new playername[32] get_user_name(player,playername,31) if (!player) { return PLUGIN_HANDLED } Flash(player) client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s.",playername) //client_print(id,print_chat,"[AMX] You Flashed %s for %i secs.",playername,number) } return PLUGIN_HANDLED } public Flash(id) { message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<10 ) write_short( 1<<12 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) message_end() emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) } public plugin_init() { register_plugin("Admin Flash","1.0","AssKicR") register_concmd("amx_flash","admin_flash",ADMIN_LE VEL_A,"< Nick, UniqueID, #userid, @TEAM, or * > flashes selected client(s)") gMsgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade") return PLUGIN_CONTINUE } public plugin_precache() { // FLASHBANG SOUND precache_sound( "weapons/sfire-inslow.wav" ) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
0
plugin flash - przepyszanie pluginu
Started By lamanejvetsi, 06.05.2010 15:35
9 replies to this topic
#1
Posted 06.05.2010 15:35
Czesc mam pytanie jak zrobic tento plugin, bo chciem flash nie tylko na 1 sekundy, ale 6 sekund?
#2
Posted 06.05.2010 15:52
a próbowałeś używać jako:
amx_flash Nick 6??
#3
Posted 06.05.2010 16:30
wyzkusalem, ale robie tylko dla 1,5 sekundy.
#4
Posted 06.05.2010 16:44
spróbuj zmienić funkcję:
public Flash(id) { message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id) write_short( 1<<15 ) write_short( 1<<10 ) write_short( 1<<12 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) write_byte( 255 ) message_end() emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) }na taką:
public Flash(id) { message_begin(MSG_ONE,gMsgScreenFade,{0,0,0},id) write_short( 6*(1<<12) ) //duration write_short( 2*(1<<12) ) //hold time write_short( 0x0000 ) //flags write_byte( 255 ) // RRR write_byte( 255 ) // GGG write_byte( 255 ) // BBB write_byte( 255 ) // Alpha message_end() emit_sound(id,CHAN_BODY, "weapons/sfire-inslow.wav", 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_HIGH) }
#5
Posted 06.05.2010 17:05
dziala dzięki.
#6
Posted 06.05.2010 17:24
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
#7
Posted 06.05.2010 19:35
Pavulon: jest mozliwe dodac namiesto 6sekund, 10 sekund? ci wystarczi zamnienic:
rite_short( 6*(1<<12) ) //duration
na take:
rite_short( 10*(1<<12) ) //duration
?
dzięki.
rite_short( 6*(1<<12) ) //duration
na take:
rite_short( 10*(1<<12) ) //duration
?
dzięki.
#8
Posted 06.05.2010 19:40
Tak. Takie coś powinno zadziałać.
Bo wg Wiki: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
1 sekunda to (1<<12)
więc 6 sekund to 6 * (1<<12) a 10 sekund 10 * (1<<12)
Bo wg Wiki: Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
1 sekunda to (1<<12)
więc 6 sekund to 6 * (1<<12) a 10 sekund 10 * (1<<12)
#9
Posted 07.05.2010 23:18
zpreprazsam , dziala.Mialem jakies roboty.
#10
Posted 08.05.2010 10:39
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Problem rozwiązany
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL