Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ultimate headshot only


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 01.09.2008 18:33

witam
szukam pluginu ktory bedzie odtwarzal tylko dzwiek headshot.wav przy czym nie pokazywal zadnych napisow

poprostu zabijasz kogos hsem i wszyscy slysza dzwiek headshot.wav

chyba nie ma takiego pluginu ale jesli ktos sie zna to moglby napisac ???

dzięki

#2 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 01.09.2008 19:26

NIETESTOWANE
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "HS_SHOT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define hsounds 2

new hsenable

new hslist[hsounds][] = 
{
"ultimate_sounds/headshot1_ultimate",
"ultimate_sounds/headshot2_ultimate"
}

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "event_death", "a");
	hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
}
public event_death(id) {
	
    new headshot = read_data(3);
    new i
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1) 
     

      i = random_num(0,hsounds-1)
    client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])
}
public plugin_precache()
{

precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")

}


NIETESTOWANE
  • +
  • -
  • 0

#3 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2008 18:28

dzięki za pomoc dziala ale nie w pelni :)

headshot odtwarza sie przy kazdym zabiciu nawet w noge :D

wydaje mi sie ze trzeba zmienic jakos zeby plugin wylapywal kiedy jest zabicie w glowe i odtworzyl dzwiek ja tego nie potrafie zedytowac wiec proszę o to kogos kto sie na tym zna

dzięki Z GORY

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2008 18:41

public event_death(id) { 
    
    new headshot = read_data(3); 
    new i 
    if(headshot == 1 && get_pcvar_num(hsenable) ==1) 
    {
     i = random_num(0,hsounds-1) 
     client_cmd(0,"spk %s",hslist[i]) 
     }
}

Po prostu zapomnial dac 1 pare klamerek ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2008 18:43

To może coś takiego:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "HS_SHOT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

#define hsounds 2

new hsenable

new hslist[hsounds][] =
{
	"ultimate_sounds/headshot1_ultimate",
	"ultimate_sounds/headshot2_ultimate"
}

public plugin_init() {
		register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
		register_event("DeathMsg","event_death","a","3=1") 
		hsenable = register_cvar("ut_killstreak_hs","1");
}
public event_death(id)
{
	if(get_pcvar_num(hsenable) == 1)
	{
		new i = random_num(0,hsounds-1)
		client_cmd(0,"spk %s",hslist[i])	
	}
}
public plugin_precache()
{
	precache_sound("ultimate_sounds/headshot1_ultimate.wav")
	precache_sound("ultimate_sounds/headshot2_ultimate.wav")
}

  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2008 18:45

Pavulon, twoj kod w ogóle nie ma czesci od sprawdzania czy to hs xD
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 03.09.2008 19:12

A to: register_event("DeathMsg","event_death","a","3=1") nie działa tak że read_data(3) czyli HS ma być równe 1 ?
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.09.2008 19:22

Sry nie przyjzalem sie, dziala wlasnie tak jak mowisz :)

Ladnie zrobione :)
  • +
  • -
  • 0

#9 -PainKiller-

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 66
Pomocny

  • Postów:498
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.09.2008 20:01

Dziala wszystko dzięki za pomoc :D

temat mozna zamknac

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 04.09.2008 10:34

Ze ludzie nie maja wstydu prosic o pomoc i nawet nie dadza 'pomogl'.

W ten sposob pokazuje sie, ze ceni sie ta prace...

Moze pogadam z kurkiem o nowy punkt do regulaminu ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych