Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kolorowy czat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 dad

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 03.05.2010 06:17

Witam. Nie rozchodzi mi się o kolorowy czat jako jakaś reklama. tylko chciał bym dodać np. do mapchoosera kolorowy tekst. Gracz wybral ta mape. Tylko nie wiem jak to zrobić.
Dodałem niby #include colorchat ( oczywiscie poprawnie ), a teraz zeby bylo kolorowo edytując mapchoosera.txt dodawałem w odpowiednie miejsca !g itp. Jak to zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Gość_deLL_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 03.05.2010 07:49

Usuń to #include <colorchat> i daj na końcu pliku *.sma takie coś:

stock setColor(string[], len)
{
if (contain(string, "!t") != -1 || contain(string, "!g") != -1 || contain(string,"!n") != -1)
{
replace_all(string, len, "!t", "^x03");
replace_all(string, len, "!n", "^x01");
replace_all(string, len, "!g", "^x04");

format(string, len, "^x01%s", string);
}
}

stock getString(mode, type, string[], len, one, two = 0)
{
if(mode == COND)
{
if(type == NORM_AD)
{
copy(string, len, normConditions[one][two]);
}
else
{
copy(string, len, sayConditions[one][two]);
}
}
else
{
if(type == NORM_AD)
{
copy(string, len, normStore[one]);
}
else
{
copy(string, len, sayStore[one][two]);
}
}
}

stock setString(mode, type, string[], one, two = 0)
{
if(mode == COND)
{
if(type == NORM_AD)
{
copy(normConditions[one][two], 31, string);
}
else
{
copy(sayConditions[one][two], 31, string);
}
}
else
{
if(type == NORM_AD)
{
copy(normStore[one], 127, string);
}
else
{
copy(sayStore[one][two], 127, string);
}
}
}


I potem możesz tak jak w ad_menager robić z tymi !g, !t, !n

#3 dad

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:56
Offline

Napisano 03.05.2010 08:03

Dałem już plusika usunełem colorchat, dodałem na koncu sma to co podałeś. kopilacja, wgranie do plugins
ale daje nie nadaje koloru:
!tnick !gwybral !tde_kabul_32
!gWybor zakonczony. Nastepna mapa to !tde_kabul_32
tekst edytuje w mapchooser.txt

05 maj 2010 - 21:25:
f5 odświeżam,
proszę o pomoc

Użytkownik dad edytował ten post 03.05.2010 08:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych