Witam, jak zrobić plugin dzięki któremu po zginięciu się od razu odrodzimy (bez zadnej komendy /respawn itp)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
RespawnOczywiscie +
Temat rozp. Monsulito, 03.05.2010 00:37
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.05.2010 00:37
RPG MOD - [||||||||||] 5%
#2
Napisano 03.05.2010 00:47
Spróbuj tego nie testowałem...
W
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Lukasz5" new bool:gHevebonus[33]; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a") } public client_putinserver(id) { if(is_user_alive(id)) { gHevebonus[id] = true; } } public respawn_player(id) { if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return; set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE) dllfunc(DLLFunc_Think, id) if (is_user_bot(id) && pev(id, pev_deadflag) == DEAD_RESPAWNABLE) { dllfunc(DLLFunc_Spawn, id) } } public DeathMsg(id) { new vid = read_data(2) // ofiara if(gHevebonus[vid]) { set_task(5.0,"respawn_player",vid) client_print(vid,print_chat,"[Ruletka]: za 5 sec otrzymasz bonusowe zycie !") gHevebonus[vid]=false; } }
W
set_task(5.0,"respawn_player",vid) client_print(vid,print_chat,"[Ruletka]: za 5 sec otrzymasz bonusowe zycie !")Ustawiasz ile trzeba czekać sekund na respawn i co ma pisać w say... Jeżeli nic nie ma pisać w say usuń client_print...
Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 03.05.2010 01:22
#3
Napisano 03.05.2010 09:36
a jakbym chciał zrobić to jako item, który można kupić i po którym ktoś się odnowi to jak to zrobić??
czyli tak??
czyli tak??
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Lukasz5"
new bool:gHevebonus[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")
}
public client_putinserver(id)
{
if(is_user_alive(id)) {
gHevebonus[id] = true;
}
}
public respawn_player(id)
{
if (!is_user_connected(id) || is_user_alive(id) || cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_SPECTATOR) return;
set_pev(id, pev_deadflag, DEAD_RESPAWNABLE)
dllfunc(DLLFunc_Think, id)
}
public DeathMsg(id)
{
new vid = read_data(2) // ofiara
if(gHevebonus[vid])
{
set_task(5.0,"respawn_player",vid)
client_print(vid,print_chat,"[Ruletka]: za 5 sec otrzymasz bonusowe zycie !")
gHevebonus[vid]=false;
}
}
#4
Napisano 03.05.2010 18:54
Według waszego kodu, po wejściu na serwer i dednięciu zrespawnuje raz i więcej nie ruszy ;]
Powinno śmigać bez przeszkód
Powinno śmigać bez przeszkód
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
const TASK_RESPAWN = 324324
const Float:Time = 3.0
public plugin_init()
{
register_plugin("Auto Respawn", "1.0", "Owner")
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "fwPlrKilledPost", 1)
}
public client_putinserver(id)
set_task(10.0, "RespawnMe", id+TASK_RESPAWN)
public fwPlrKilledPost(id, killer, shouldgib)
set_task(Time, "RespawnMe", id+TASK_RESPAWN)
public RespawnMe(taskid)
{
new id = taskid - TASK_RESPAWN
if(get_user_team(id) == 1 || get_user_team(id) == 2)
ExecuteHam(Ham_Spawn, id)
else
set_task(Time, "RespawnMe", taskid)
}
#5
Napisano 03.05.2010 21:40
Frajer dodaj od ilu $$$ można kupić, i komendę na to lub menu... Podobnie jak ruletka...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych