1. Komenda /zmshop
Ma się w nim znajdować możliwość zakupu:
1. Zbroja [10000$)
2. Zwiększona liczba fragów [5000$]
3. 10% więcej obrażeń [8000$]
4. 10% mniej obrażeń [9000$]
5. Zwiększona szybkość chodzenia [4000$] // o 1/4 szybciej, niż obecnie
6. Zmniejszona grawitacja [15000$] // Standardowo: 800, po zakupie 400
7. Zamiana w człowieka [20000$] // + broń M249 i Elite
8. Zestaw Granatów (HE, SG, SG) [20000$] // wszystko x1
(Numer, nazwa, cena)
Dodatkowo informacja na say'u: "-=Lukasz=- poszedł do sklepu (/zmshop) i kupił w nim: Zbroja za 10000$"
I to wszystko na 1 rundę.
2. Potrzebuję statystyk..
Pod koniec rundy każdemu z graczy pokazuje się na say'u:
Zabiłeś: X | Zainfekowałeś: X | Zadałeś X obrażeń.
3. Plugin na czapeczkę.
Potrzebuję tego pluginu, ale..
Każda osoba z flagą B (rezerwacja) posiada czapeczkę, ale jeżeli ma ktoś flagę B i C (żeby admini jej nie mieli), to już jej nie ma, bo musi mieć tylko B + Z (Z - User).
4. Więcej fragów z noża.
Potrzebuję pluginu, dzięki któremu po zabiciu z noża dostaje się 20 fragów i jest to tylko dla CT.
03 maj 2010 - 21:29:
Podejmie się ktoś?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Nowe i ciekawe pluginy na ZM
Temat rozp.
-=Lukasz=-
, 02.05.2010 13:36
8 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.05.2010 13:36
#2
Napisano 05.05.2010 15:47
Łukasz jak wrócę z pracy ;] to ci to zrobie
#3
Napisano 05.05.2010 20:19
4
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <cstrike> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" new gmsgScoreInfo; new gcvarFrags; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("DeathMsg", "eventDeathMsg","a", "4&knife"); gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo"); gcvarFrags = register_cvar("amx_knifefrag_bonus","20"); } stock setFrags(id, offset){ new frags = pev(id, pev_frags) + offset; set_pev(id, pev_frags, float(frags)); message_begin(MSG_BROADCAST, gmsgScoreInfo); write_byte(id); write_short(frags); write_short(cs_get_user_deaths(id)); write_short(0); write_short(_:cs_get_user_team(id)); message_end(); } public eventDeathMsg(){ new killer = read_data(1); if(is_user_connected(killer) && cs_get_user_team(killer) == CS_TEAM_CT) setFrags(killer, get_pcvar_num(gcvarFrags)); }
#4
Napisano 05.05.2010 20:36
4. @Up, albo:
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init()
{
register_event("DeathMsg", "Death", "a")
}
public Death()
{
new killer=read_data(1)
new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(killer,clip,ammo)
if(get_user_team(killer)!=2) return PLUGIN_HANDLED
if(weapon==CSW_KNIFE)
{
new frags=get_user_frags(killer)
set_user_frags(killer,frags+20)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#5
Napisano 06.05.2010 01:57
Dziękuje za #4 plugin - działa, jest super.
To jak będzie z resztą?
To jak będzie z resztą?
#6
Napisano 06.05.2010 16:59
Łap trzeba do tego pododawać itp ale podstawe ci zrobiłem ;] pozdro
Załączone pliki
#7
Napisano 06.05.2010 20:54
Dzięki.
Nie wiem czy to coś zmienia, ale.. "//#include <zombieplauge>"
A ja mam Biohazarda.
Nie wiem czy to coś zmienia, ale.. "//#include <zombieplauge>"
A ja mam Biohazarda.
#8
Napisano 06.05.2010 21:09
Skoro jest // czyli tego nie czyta, równie dobrze możesz to usunąć (Linijkę)
hardbot, nie wiem czy wiesz co to:
hardbot, nie wiem czy wiesz co to:
/* komentarz */możesz tego używać do kilku linijek a nie w każdej "//". Ale jak w każdej "//" to przynajmniej bardziej widać gdzie wstawiony
Użytkownik camilost edytował ten post 06.05.2010 21:12
#9
Napisano 06.05.2010 21:53
To jeszcze 3. i 4. poproszę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych