Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

plugin?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakul

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2008 17:22

Witam. Mam takie pytanie.. Czy zna ktoś lub umie napisać:

1. Jak gracz na serwerze będzie dead, ekran na chwile robi się czarny, a na środku wyświetla się napis GAME OVER KUR..

2. Gracze zgłaszają gotowość poprzez naciśnięcie jakiegoś klawisza. Wygląda to mniej więcej tak. Na środku ekranu wyświetla się napis Ready? i gracz potwierdza jakimś klawiszem gotowość do gry. Nie wiem czy to plugin, ale jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o odpowiedź.

#2 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 30.08.2008 17:24

2. Gracze zgłaszają gotowość poprzez naciśnięcie jakiegoś klawisza. Wygląda to mniej więcej tak. Na środku ekranu wyświetla się napis Ready? i gracz potwierdza jakimś klawiszem gotowość do gry. Nie wiem czy to plugin, ale jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o odpowiedź.

Spotkalem sie z tym w AMX MATCH DELUXE ale to plugin do rozgrywania sparingow..
  • +
  • -
  • 0

#3 bakul

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 30.08.2008 17:26

Właśnie o to mi chodzi. Tylko nie wiem jak wywołać to działanie.

#4 gorekksc

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:109
Offline

Napisano 31.08.2008 09:47

1. Jak gracz na serwerze będzie dead, ekran na chwile robi się czarny, a na środku wyświetla się napis GAME OVER KUR..



mp_fadetoblack 1

taka masz komende ale nie bedzie tego napisu o game over...
  • +
  • -
  • 0

#5 bakul

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2008 16:12

Nie chodzi mi o komendę, bo komende znam tylko chodzi o to czy ktoś by umiał zrobić taki plugin i wrzucić go.

#6 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 31.08.2008 19:07

Nietestowany ale powinien działać

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Game Over"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

new g_msgScreenFade_1

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg", "death", "a")
	g_msgScreenFade_1 = get_user_msgid("ScreenFade")
        return PLUGIN_CONTINUE
}
public death() { 
         new id=read_data(2)
    
         message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id);
         write_short( 10<<12 ) 
         write_short( 10<<16 ) 
         write_short( 1<<1  ) 
         write_byte(0) // red
         write_byte(0) // green
         write_byte(0) // blue
         write_byte(255) // alpha
         message_end() 
	 
	 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0)
	 show_hudmessage(id, "GAME OVER")
	}

plugin robi czarny efekt i wyswietla napis game over

[ Dodano: 31-08-2008, 20:35 ]
Ten drugi tez zrobie tylko po formacie kompa bo mi sie co 1 min zacina
  • +
  • -
  • 0

#7 bakul

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2008 20:31

A dałoby się Game Over Kur..?

#8 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 31.08.2008 20:32

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Game Over"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"

new g_msgScreenFade_1

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("DeathMsg", "death", "a")
g_msgScreenFade_1 = get_user_msgid("ScreenFade")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public death() {
new id=read_data(2)

message_begin(MSG_ONE,g_msgScreenFade_1,{0,0,0},id);
write_short( 10<<12 )
write_short( 10<<16 )
write_short( 1<<1 )
write_byte(0) // red
write_byte(0) // green
write_byte(0) // blue
write_byte(255) // alpha
message_end()

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0)
show_hudmessage(id, "GAME OVER KUR WA")
}

Masz.

show_hudmessage(id, "GAME OVER KUR WA")
Tu zmień sobie, nie mogę dać KUR** bo maskuje przekleństwo :X

#9 bakul

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:42
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2008 21:09

Wszystko pięknie, ale przydałoby się ten napis powiększyć. Najlepiej do takich rozmiarów jak pisze się amx_tsay. I napis raz się wyświetla a raz nie :?

#10 microcode

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2008 21:10

ej ten plugin to fake ! :/
czasami się pokazuje a czasami nie :/
i jest bug że jeszcze się nie dostało heada a już się robi czarny ekran.
ps. proszę o poprawienie.
  • +
  • -
  • 0

#11 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 31.08.2008 21:19

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "GAME_OVER"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_death(kto, kogo, czym, gdzie, swojego){
    
         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},kogo)
         write_short( 10<<12 ) // fade lasts this long duration
         write_short( 10<<16 ) // fade lasts this long hold time
         write_short( 1<<1  ) // fade type (in / out)
         write_byte(0) // red
         write_byte(0) // green
         write_byte(0) // blue
         write_byte(255) // alpha
         message_end() 
	 
	 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0)
	 show_hudmessage(kogo, "GAME OVER *****")
	 
}

zobaczcie teraz
  • +
  • -
  • 0

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 31.08.2008 22:12

makel9, nie dales dobrego modulu to tege eventa (csx)
  • +
  • -
  • 0

#13 microcode

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2008 22:37

to jaki bedzie dobry ?? xD bo ja nie ogarniam tych skryptów
  • +
  • -
  • 0

#14 makel9

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Ty mieszkasz
Offline

Napisano 31.08.2008 23:22

Niezałważyłem sorki to z pospiechu


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "GAME_OVER"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "MaKeL"



public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_death(kto, kogo, czym, gdzie, swojego){
    
         message_begin(MSG_ONE,get_user_msgid("ScreenFade"),{0,0,0},kogo)
         write_short( 10<<12 ) // fade lasts this long duration
         write_short( 10<<16 ) // fade lasts this long hold time
         write_short( 1<<1  ) // fade type (in / out)
         write_byte(0) // red
         write_byte(0) // green
         write_byte(0) // blue
         write_byte(255) // alpha
         message_end() 
	 
	 set_hudmessage(255, 255, 255, 0.38, 0.33, 0, 6.0, 5.0)
	 show_hudmessage(kogo, "GAME OVER *****")
	 
}

  • +
  • -
  • 0

#15 microcode

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:56
  • GG:
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.09.2008 17:04

czyli mam uwazac ze powyzszy skrypt jest w 100% ok ?
  • +
  • -
  • 0

#16 Gość__*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 01.09.2008 17:15

czyli mam uwazac ze powyzszy skrypt jest w 100% ok ?

Tak, przetestuj i napisz czy wszystko O:)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych