Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Wybieranie klasyCo za to odpowiada ? ;>
Temat rozp. LoleczeQ, 30.04.2010 13:04
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.04.2010 13:04
Witam ! Mam problem zrobiłem klase na następnej stronie, lecz nie mogę jej wybrać :F (Gdy klikam 5 nic się nie dzieje a klasa jest piąta z kolei) Wiecie może co za to odpowiada ?
#2
Napisano 30.04.2010 13:09
mozesz powiedziec troche dokladniej?
#3
Napisano 30.04.2010 13:24
Mógł byś dać sma ?było by prościej
#4
Napisano 30.04.2010 13:28
Dokładnie to który wycinek ? Bo o całym nie ma mowy.
#5
Napisano 30.04.2010 14:14
no raczej public select_class(id,lx[]) i public ShowKlasy(id,lx[])
#6
Napisano 30.04.2010 19:02
public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[15]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,15)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)
asked_klass[id]=0
format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")
for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)
}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. Byzi Level :%i^n2. Myzi Level :%i^n3. Kizi Level :%i^n4. d*pa Level :%i^n\w5. EventTubis(Premium Event) Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],
player_class_lvl[id][12],player_class_lvl[id][13])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")
}
public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa4
* 4:klasa3
* 0:Wstecz
*/
new lx[14]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Byzi
}
case 1:
{
player_class[id] = Myzi
}
case 2:
{
player_class[id] = Kizi
}
case 3:
{
player_class[id] = d*pa
}
case 4:
{
player_class[id] = EventTubis
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED
}
#7
Napisano 30.04.2010 22:11
Znajdź 2x:
new lx[14]I zmień na:
new lx[15]Z tego wycinka wynika że masz na drugiej stronie 5 klas ;Pa nie 4 (new lx[14])
#8
Napisano 01.05.2010 05:16
Nadal nie można wybrać tej klasy :F
01 maj 2010 - 06:24:
Nadal nic :F Stworzyłem jeszcze jedną klase i też Jej nie można wybrać :F Co za to kur odpowiada... :F
01 maj 2010 - 06:24:
Nadal nic :F Stworzyłem jeszcze jedną klase i też Jej nie można wybrać :F Co za to kur odpowiada... :F
#9
Napisano 01.05.2010 06:37
A na pewno to dobrze ustawiłeś
Napisz czy działa
#define KeysKlasy (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<9) // Keys: 1230
#define keyss (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9) // Keys: 1234567890
Napisz czy działa
Użytkownik Gamer edytował ten post 01.05.2010 07:12
#10
Napisano 01.05.2010 07:07
No !!!! Koplikuje Zaraz zobaczę czy działa. W każdym razie było do "3"
01 maj 2010 - 07:52:
Działa BIG thx
01 maj 2010 - 07:52:
Działa BIG thx
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych