Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wielkość sprite


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 sinoku

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 29.04.2010 13:48

Witam mam taki mały problemik wrzuciłem sobie do pluginu sprite w czasie danej funkcji tylko jest on trochę mały czy jest jakaś możliwość powiększenia go?
  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 29.04.2010 22:05

Paint lub PhotoShop + Sprite Wizard v1.1 + SpriteFixer

Spróbuj sobie zrobic new tylko wiekszego ;]

#3 sinoku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 30.04.2010 10:03

no wiem ze jest taka mozliwosc xD ale niechce mi sie sciagac tego syfu :D a i tak chcialem to za pomoca kodu zrobic bo chyba sie da :)
  • +
  • -
  • 0

#4 Whitehouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 50
Pomocny

  • Postów:106
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 30.04.2010 11:11

Potrzebujemy:
- Poprawnie zainstalowany AMXmodX
- Plugin: In-Game Advertisement System (Do pobrania z: http://forums.allied...ad.php?p=424583)

Instalacja Reklamy: (zakładam, że masz już przygotowany plik .spr)
- Łączymy się z FTP Serwera
Plik: xxx.spr (w miejsce "xxx" Twoja nazwa) wrzucamy do:
/cstrike/sprites
- Następnie otwieramy do edycji plik:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/precache_list.cfg
- Dopisujemy linijkę:
sprites/xxx.spr

Dodawanie reklamy na serwer:
- Otwieramy konsolę gry i wpisujemy linijkę:
bind "F12" "+place_ad"
- Przechodzimy w miejsce na mapie, gdzie chcemy umieścić naszą reklamę.
- Klikamy F12, po lewej stronie pojawi nam się menu i lista dostępnych sprey'ów.
- Szukamy tego, który nas interesuje i przyciskamy odpowiadającą mu liczbę.

Obrazek powinien nam się pokazać na wybranej ścianie.

- Poniżej mamy kolejno dwie opcje:
6. Scale up
7. Scale down

Tymi dostępnymi funkcjami możemy zwiększać i zmniejszać swój obrazek.
Potem tylko zapisujemy konfigurację i cieszymy się nową reklamą na serwerze. :rolleyes:

Od tej pory na FTP w lokalizacji:
/addons/amxmodx/configs/In-Game Ads/
pojawi nam się plik o nazwie: nazwa_mapy.txt
Usuwając ten plik możemy pozbyć się reklamy z serwera.

Jeżeli korzystasz z innego pluginu do reklam - możesz poprosić o przerobienie go, ale prościej będzie przestawić się na ten podany wyżej :>

Poradnik jest mojego autorstwa, proszę nie kopiować.
Pozdrawiam, whitehouse

Użytkownik Whitehouse edytował ten post 30.04.2010 11:46

  • +
  • -
  • 0
"Man with a Movie Camera"

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.04.2010 12:48

a jeżeli chodzi o kod to:
new Float:scala = 2.0
set_pev(ent, pev_scale, scala)

  • +
  • -
  • 0

#6 sinoku

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:42
Offline

Napisano 02.05.2010 10:06

tak tylko jak ja mam to dodac?

stock create_water( origin[ 3 ] )
{
message_begin( MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_SPRITE );
write_coord( origin[ 0 ] );
write_coord( origin[ 1 ] );
write_coord( origin[ 2 ] );
write_short( sprite_water );
write_byte( 3 );
write_byte( 99 );
message_end();
}
a wykorzystuje go np tak


new iOrigin[ 3 ];
get_user_origin( id, iOrigin, 0 );
iOrigin[ 2 ] -= 20;
create_water( iOrigin );
to gdy dodam go do tej funkcji co wykorzystuje stocka to i tak nie dizala w stocku tez nie xD
dodaje tak
new Float:scala = 30.0
set_pev(ent, pev_scale, scala)

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych