Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Nowe itemy?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Savage

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 16:02

1. Witam, chciałbym się dowiedzieć dlaczego w niektórych itemach jest coś takiego na samym końcu w show_hudmessage:

player_item_name[id],player_ultra_armor[id]

np.
case 68:
		{
			player_item_name[id] = "Ultra Armor"	
			player_item_id[id] = 68	
			player_ultra_armor[id]=random_num(7,11)
			player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id]
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
		}

a w niektórych tylko to na końcu
player_item_name[id]

np.
case 66:
		{
			player_item_name[id] = "Chameleon"	
			player_item_id[id] = 66	
			changeskin(id,0)  
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik",player_item_name[id])
		}

2. Czy to nie jest błąd w kodzie?

case 49:
		{
			player_item_name[id] = "Air booster"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_jumpx[id] = 1
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",player_item_name[id],player_b_sniper[id])	
		}

Chodzi mi o to, że to nie powinno się chyba tu znaleźć, a jak powinno to dlaczego?
player_b_sniper

3. Jak się robi nowe itemy, to wystarczy np. tylko napisać coś takiego

case 69:
		{	player_item_name[id] = "Demonic Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = 40
			item_durability[id] = 100
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +40 dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}

I zmienić to
new rannum = random_num(1,68)
Na
new rannum = random_num(1,69)
???????????????????
Mam na myśli dlaczego np. przy latarce maga czy kuszy łowcy jest tyle zachodu...


4. Czy ten item jest poprawnie napisany?

case 70:
		{	player_item_name[id] = "Master Knife"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knife[id] = 1
			item_durability[id] = 100
			show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza",player_item_name[id])
		}

Chodzi mi o to by ktoś kto posiada ten item miał szanse na natychmiastowe zabicie z noża?

Przepraszam za takie pytania ale dopiero dzisiaj pierwszy raz zobaczyłem jak się robi itemy i spróbowałem, znaczy uczę się ok. 1h.

Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 16:04


#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.04.2010 16:11

show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza",player_item_name[id])

Pomiędzy cudzysłowami jest tekst - "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza"
w miejsce %s, %d, %i, %f pobierane są parametry dane po przecinku - player_item_name[id]
%s - tekst, %d, %i - liczba całkowita, %f - liczba rzeczywista

Po przecinku, w parametrach musisz mieć tyle wartości ile jest miejsc do ich wstawienia.
Czyli jak w napisie masz "Znalazles przedmiot : %s" to musisz jako parametr dać napis (np. nazwa itemka) player_item_name[id]

A w przypadku napisu "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow" musisz dać 2 parametry, tj. napis (np nawę itemka) i liczbę całkowitą (np. ilość odbijanych pocisków)
  • +
  • -
  • 1

#3 Savage

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 16:44

Dzięki, rozumiem, oczywiście +
A co do tych 2, 3, 4 pkt. to o co z tym chodzi?

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 28.04.2010 16:53

2.

show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",player_item_name[id],player_b_sniper[id])

2 parametry podane a tylko jedno miejsce. błędu chyba być nie powinno ale ",player_b_sniper[id]" jest tam niepotrzebne.

3.
Tak samo tutaj:

show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +40 dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id])

możesz to poprawić np. tak:

show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +%i dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id])


4.
z technicznego punktu widzenia jest jakby ok, ale z punktu widzenia diablo to nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#5 Savage

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:12
Offline

Napisano 28.04.2010 17:19

Dzięki, a jeśli chodzi o 4. to chyba nie będzie działać, bo wpisałem tylko tak jakby w opisie itemów:
player_b_knife[id] = 1

A jak zrobić żeby była tak jakby taka komenda, czy tam umiejętność, nie wiem jak to nazwać.
Trzeba to zrobić podobnie jak latarkę maga?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych