player_item_name[id],player_ultra_armor[id]
np.
case 68: { player_item_name[id] = "Ultra Armor" player_item_id[id] = 68 player_ultra_armor[id]=random_num(7,11) player_ultra_armor_left[id]=player_ultra_armor[id] show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id]) }
a w niektórych tylko to na końcu
player_item_name[id]
np.
case 66: { player_item_name[id] = "Chameleon" player_item_id[id] = 66 changeskin(id,0) show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Wygladasz jak przeciwnik",player_item_name[id]) }
2. Czy to nie jest błąd w kodzie?
case 49: { player_item_name[id] = "Air booster" player_item_id[id] = rannum player_b_jumpx[id] = 1 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Mozesz zrobic podwojny skok w powietrzu",player_item_name[id],player_b_sniper[id]) }
Chodzi mi o to, że to nie powinno się chyba tu znaleźć, a jak powinno to dlaczego?
player_b_sniper
3. Jak się robi nowe itemy, to wystarczy np. tylko napisać coś takiego
case 69: { player_item_name[id] = "Demonic Amplifier" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = 40 item_durability[id] = 100 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Dostajesz +40 dodatkowych obrazen",player_item_name[id],player_b_damage[id]) }
I zmienić to
new rannum = random_num(1,68)Na
new rannum = random_num(1,69)???????????????????
Mam na myśli dlaczego np. przy latarce maga czy kuszy łowcy jest tyle zachodu...
4. Czy ten item jest poprawnie napisany?
case 70: { player_item_name[id] = "Master Knife" player_item_id[id] = rannum player_b_knife[id] = 1 item_durability[id] = 100 show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Masz 1/1 szansy na natychmiastowe zabicie z noza",player_item_name[id]) }
Chodzi mi o to by ktoś kto posiada ten item miał szanse na natychmiastowe zabicie z noża?
Przepraszam za takie pytania ale dopiero dzisiaj pierwszy raz zobaczyłem jak się robi itemy i spróbowałem, znaczy uczę się ok. 1h.
Użytkownik Savage edytował ten post 28.04.2010 16:04