player_b_damage[id] = xjak ktoś ma z tym item i go przekaże, to dwie osoby mają, nie dropi się, jak to naprawić?
add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id) { if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id]) { change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id]) { change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"") if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248) } }
W reset_item_skills mam wpisane, żeby zerował..
Po drugie jak zrobie tak:
player_b_damage[id] = 100
to nie działa...
Co robić?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 14:04