Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Damage, nie wymusza drop'a.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 14:03

Mam problem, ponieważ
player_b_damage[id] = x
jak ktoś ma z tym item i go przekaże, to dwie osoby mają, nie dropi się, jak to naprawić?

add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)

public add_damage_bonus(id,damage,attacker_id)
{
	if (player_b_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>player_b_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-player_b_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
        if (c_damage[attacker_id] > 0 && get_user_health(id)>c_damage[attacker_id])
	{
		change_health(id,-c_damage[attacker_id],attacker_id,"")
			
		if (random_num(0,2) == 1) Effect_Bleed(id,248)
	}
}

W reset_item_skills mam wpisane, żeby zerował..

Po drugie jak zrobie tak:

player_b_damage[id] = 100

to nie działa...

Co robić?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 27.04.2010 14:04





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych