public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}
return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Ulepsz item - \r$9000^n\w2. Losuj przedmiot \r$5000^n\w3. Kup lepszy przedmiot \r$8000^n\w4. Kup expa \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
upgrade_item(id)
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(69,101)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
/runeA taki banałek
Temat rozp. LoleczeQ, 27.04.2010 12:43
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27.04.2010 12:43
Witam ! Mam mały problem z rune. Pod przyciskiem 3 mam kupowanie lepszych przedmiotów, a pod 4 expa. Lecz gdy ktoś kliknie 4 to mu się kupuje lepszy przedmiot. A jak się klika 3 to nic Wiecie jak temu zaradzić ?
#2
Napisano 27.04.2010 13:06
public select_rune_menu(id, key) { switch(key) { case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 2: { if (!UTIL_Buyformoney(id,8000)) return PLUGIN_HANDLED new rannumm = random_num(69,101) award_item(id,rannumm) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { if (!UTIL_Buyformoney(id,14500)) return PLUGIN_HANDLED new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20 Give_Xp(id,exp) client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp) return PLUGIN_HANDLED } case 9: { return PLUGIN_HANDLED } } return PLUGIN_HANDLED }
#3
Napisano 27.04.2010 15:28
Podziękował
#4
Napisano 03.05.2010 12:21
Scream co ty zmieniles bo nie moge zadnej zmiany znalezc Slepy jestem juz
#5
Napisano 03.05.2010 12:43
On miał:
case 0, 1, 3, 4.
Zmieniłem na
case 0, 1, 2, 3.
case 0: { if (!UTIL_Buyformoney(id,9000)) return PLUGIN_HANDLED upgrade_item(id) } case 1: { if (!UTIL_Buyformoney(id,5000)) return PLUGIN_HANDLED award_item(id,0) return PLUGIN_HANDLED } case 3: { if (!UTIL_Buyformoney(id,8000)) return PLUGIN_HANDLED new rannumm = random_num(69,101) award_item(id,rannumm) return PLUGIN_HANDLED } case 4:
case 0, 1, 3, 4.
Zmieniłem na
case 0, 1, 2, 3.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych