Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

/runeA taki banałek


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.04.2010 12:43

Witam ! Mam mały problem z rune. Pod przyciskiem 3 mam kupowanie lepszych przedmiotów, a pod 4 expa. Lecz gdy ktoś kliknie 4 to mu się kupuje lepszy przedmiot. A jak się klika 3 to nic :P Wiecie jak temu zaradzić ? ;>


public bool:UTIL_Buyformoney(id,amount)
{
if (cs_get_user_money(id) >= amount)
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-amount)
return true
}
else
{
hudmsg(id,2.0,"Nie masz tyle zlota")
return false
}

return false
}
public buyrune(id)
{
new text[513]

format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Ulepsz item - \r$9000^n\w2. Losuj przedmiot \r$5000^n\w3. Kup lepszy przedmiot \r$8000^n\w4. Kup expa \r$14500^n^n\w0. Zamknij")

new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}


public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED

upgrade_item(id)
}

case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
return PLUGIN_HANDLED
new rannumm = random_num(69,101)
award_item(id,rannumm)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 4:
{

if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}

}

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 27.04.2010 13:06

public select_rune_menu(id, key) 

{ 

        switch(key) 

        { 

                case 0: 

                {

                        if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))

                                return PLUGIN_HANDLED



                        upgrade_item(id)

                }

                

                case 1: 

                {       

                        if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))

                                return PLUGIN_HANDLED

                        award_item(id,0)

                        return PLUGIN_HANDLED

                }

                case 2:

                {

                        if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))

                                return PLUGIN_HANDLED

                        new rannumm = random_num(69,101)

                        award_item(id,rannumm)

                        return PLUGIN_HANDLED

                }

                case 3:

                {

                        

                        if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))

                                return PLUGIN_HANDLED

                        new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20

                        Give_Xp(id,exp)

                        client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)

                        return PLUGIN_HANDLED

                }

                case 9: 

                {       

                        return PLUGIN_HANDLED

                }

                

        }

        

        return PLUGIN_HANDLED

}


#3 LoleczeQ

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:199
  • Lokalizacja:Tbg
Offline

Napisano 27.04.2010 15:28

Podziękował :)
  • +
  • -
  • 1

#4 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.05.2010 12:21

Scream co ty zmieniles bo nie moge zadnej zmiany znalezc O.o Slepy jestem juz :(
  • +
  • -
  • 0

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.05.2010 12:43

On miał:
 case 0: 
                {
                        if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
                                return PLUGIN_HANDLED

                        upgrade_item(id)
                }
                
                case 1: 
                {       
                        if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
                                return PLUGIN_HANDLED
                        award_item(id,0)
                        return PLUGIN_HANDLED
                }
                case 3:
                {
                        if (!UTIL_Buyformoney(id,8000))
                                return PLUGIN_HANDLED
                        new rannumm = random_num(69,101)
                        award_item(id,rannumm)
                        return PLUGIN_HANDLED
                }
                case 4:

case 0, 1, 3, 4.

Zmieniłem na

case 0, 1, 2, 3.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych