return PLUGIN_CONTINUE } xxxxx(id,lx[]) { if(is_user_bot(id)) return PLUGIN_HANDLED; new flags[14] get_cvar_string("xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",flags,14) new text[512] //new keys = read_flags(flags) asked_klass[id]=0 format(text, 511,"\yxxxxxx - ^n") for(new i=0;i<13;i++) { format(text, 511,"%s%s%d. \y%s Level :\r%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1]) } format(text, 511,"%s^n0. xxxxxxx^n",text) show_menu(id, keyss, text) /*zzzzzz { format(text, 511,"%s^n1. xxxxx^n",text) show_menu(id, keyss2, text) }*/ return PLUGIN_CONTINUE; } public select_class_menu(id,key) { new lx[14] g_haskit[id] = 0 switch(keyss) { case 0: { XXXX } case 1: { YksYks } } LoadXP(id, player_class[id]) CurWeapon(id) give_knife(id) return PLUGIN_HANDLED }
Czy to będzie działać ? W case mają być menu Chodzi o to czy to menu otwierajace beda mialy te naglowki co w gorze ; d ja mam xxxxx bo to nazwy : /
Użytkownik Ghoscik edytował ten post 25.04.2010 19:28