Witam wiecie może jak w AMXX-Studio bo z tego korzystam
jak dodać daną funkcje dla danego teamów myśle o takim czymś np
w say wpiszesz menu i wyświetla się to menu tylko Terro ??
Chodzi mi czy coś takiego jest??
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
PytankoJak dać funkcje do teamu
Temat rozp.
hardbot
, 25.04.2010 11:36
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2010 11:36
#2
Napisano 25.04.2010 11:44
tworzysz normalnie menu w module cstrike masz funkcje
cs_get_user_team więć kod przed wyswietleniem menu sprawdzasz team
cs_get_user_team więć kod przed wyswietleniem menu sprawdzasz team
cs_get_user_team(id_gracza)&CS_TEAM_T
Użytkownik DarkGL edytował ten post 25.04.2010 11:44
#3
Napisano 25.04.2010 11:53
coś nie wypala ;x
wyskakuje przy komplikacji
Undefindet symbol "id_gracza"
Number of arguments does not match definiation
@UP
daje tutaj sma 173 linijki
to jest ranga jak to zrobić zeby tylko zaliczało dla tt zabicia??
wyskakuje przy komplikacji
Undefindet symbol "id_gracza"
Number of arguments does not match definiation
@UP
daje tutaj sma 173 linijki
to jest ranga jak to zrobić zeby tylko zaliczało dla tt zabicia??
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>
#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "R3X"
// User stats parms id
#define STATS_KILLS 0
//Max count of levels
#define LEVELS 20
//Max len of ClassName
#define CLASS_LEN 25
#define MAX_NAME_LENGTH 31
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047
#define TASK_SHOWCLASS 2222
new giXP[LEVELS+1];
new gszClass[LEVELS+1][CLASS_LEN];
new giPointer=1;
new gcvarMaxName;
new gcvarType;
new gmsgSayText;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_dictionary("statsx.txt");
register_clcmd("say /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
register_clcmd("say_team ranga", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
gcvarMaxName = register_cvar("rangi_maxname", "Reszta jest milczeniem");
gcvarType = register_cvar("rangi_hud","1");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
}
//CONFIG
public plugin_cfg(){
new szFile[128];
get_configsdir(szFile, 127);
add(szFile, 127, "/rangi.ini");
if(!file_exists(szFile))
return set_fail_state("Nie znalaziono pliku 'ranga.ini' w folderze configs!");
new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];
for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
if( giPointer > LEVELS) break;
if(iLen==0) continue;
trim(szLine);
if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;
parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
if(szClass[0] && szXP[0]){
giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
giPointer++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id) || get_pcvar_num(gcvarType)==0)
return;
set_task(1.0,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");
}
public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)
//TASKS
public taskDisplayRank(id){
id-=TASK_SHOWCLASS;
static stats[8], body[8];
get_user_stats(id, stats, body);
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55);
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",get_rankname(stats[STATS_KILLS ]), stats[STATS_KILLS ]);
}
//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
new i;
for(i=1;i<=giPointer;i++){
if(giXP[i]>=iXP)
break;
}
if(i > giPointer)
return -1;
return i;
}
get_rankname(frags){
static szClass[CLASS_LEN];
new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
if(iLvl>=0)
copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
else
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
return szClass;
}
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
static szMessage[192];
szMessage[0]='^x01';
vformat(szMessage[1], 190, text, 3);
if(id==0)
{
new plist[32], playernum;
get_players(plist, playernum);
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
id = plist[i];
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
else
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
Użytkownik hardbot edytował ten post 25.04.2010 11:55
#4
Napisano 25.04.2010 13:22
id_gracza czyli id gracza rożnie się może ono nazywać pokaz argumenty funkcji
#5
Napisano 25.04.2010 13:42
argumenty funkcji OCB xDD
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych