Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

PytankoJak dać funkcje do teamu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.04.2010 11:36

Witam wiecie może jak w AMXX-Studio bo z tego korzystam
jak dodać daną funkcje dla danego teamów myśle o takim czymś np
w say wpiszesz menu ^^ i wyświetla się to menu tylko Terro ??
Chodzi mi czy coś takiego jest??

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2010 11:44

tworzysz normalnie menu w module cstrike masz funkcje
cs_get_user_team więć kod przed wyswietleniem menu sprawdzasz team
cs_get_user_team(id_gracza)&CS_TEAM_T

Użytkownik DarkGL edytował ten post 25.04.2010 11:44

  • +
  • -
  • 0

#3 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.04.2010 11:53

coś nie wypala ;x
wyskakuje przy komplikacji
Undefindet symbol "id_gracza"
Number of arguments does not match definiation :X

@UP
daje tutaj sma 173 linijki

to jest ranga jak to zrobić zeby tylko zaliczało dla tt zabicia??

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.4"
#define AUTHOR "R3X"

// User stats parms id
#define STATS_KILLS 0

//Max count of levels
#define LEVELS 20
//Max len of ClassName
#define CLASS_LEN 25
#define MAX_NAME_LENGTH 31
#define MAX_BUFFER_LENGTH 2047

#define TASK_SHOWCLASS 2222

new giXP[LEVELS+1];
new gszClass[LEVELS+1][CLASS_LEN];
new giPointer=1;

new gcvarMaxName;
new gcvarType;

new gmsgSayText;

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_dictionary("statsx.txt");

register_clcmd("say /rangi", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");
register_clcmd("say_team ranga", "cmdHelp", 0, "- wyswietla liste rang");

gcvarMaxName = register_cvar("rangi_maxname", "Reszta jest milczeniem");
gcvarType = register_cvar("rangi_hud","1");
gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");
}
//CONFIG
public plugin_cfg(){
new szFile[128];
get_configsdir(szFile, 127);
add(szFile, 127, "/rangi.ini");
if(!file_exists(szFile))
return set_fail_state("Nie znalaziono pliku 'ranga.ini' w folderze configs!");
new szLine[96], iLen=0, szClass[CLASS_LEN], szXP[16];

for(new i=0;read_file(szFile, i, szLine, 95, iLen);i++,szClass[0]=szXP[0]='^0'){
if( giPointer > LEVELS) break;

if(iLen==0) continue;
trim(szLine);
if(szLine[0]=='^0' || szLine[0]==';') continue;

parse(szLine, szClass, CLASS_LEN-1, szXP, 15);
if(szClass[0] && szXP[0]){
giXP[giPointer]=str_to_num(szXP);
copy(gszClass[giPointer], CLASS_LEN-1, szClass)
giPointer++;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id) || get_pcvar_num(gcvarType)==0)
return;

set_task(1.0,"taskDisplayRank",TASK_SHOWCLASS+id,_,_,"b");
}

public client_disconnect(id)
if(task_exists(TASK_SHOWCLASS+id))
remove_task(TASK_SHOWCLASS+id)

//TASKS
public taskDisplayRank(id){

id-=TASK_SHOWCLASS;
static stats[8], body[8];
get_user_stats(id, stats, body);

set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55);
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",get_rankname(stats[STATS_KILLS ]), stats[STATS_KILLS ]);
}
//CLASS
get_lvl_by_exp(iXP){
new i;
for(i=1;i<=giPointer;i++){
if(giXP[i]>=iXP)
break;
}
if(i > giPointer)
return -1;
return i;
}
get_rankname(frags){
static szClass[CLASS_LEN];
new iLvl=get_lvl_by_exp(frags);
if(iLvl>=0)
copy(szClass,CLASS_LEN-1, gszClass[iLvl]);
else
get_pcvar_string(gcvarMaxName, szClass, CLASS_LEN-1);
return szClass;
}
stock print_colored(id, const text[], any:...)
{
static szMessage[192];
szMessage[0]='^x01';
vformat(szMessage[1], 190, text, 3);

if(id==0)
{
new plist[32], playernum;
get_players(plist, playernum);
for(new i = 0; i < playernum; i++)
{
id = plist[i];
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}
else
{
message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, id);
write_byte(id);
write_string(szMessage);
message_end();
}
}


Użytkownik hardbot edytował ten post 25.04.2010 11:55


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.04.2010 13:22

id_gracza czyli id gracza :D rożnie się może ono nazywać pokaz argumenty funkcji
  • +
  • -
  • 0

#5 hardbot

    Banned

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 25.04.2010 13:42

argumenty funkcji OCB xDD




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych