zrobiłem tak:
new coordy[33][3]
RoundStart()
if(player_class[i] == Galthran){
get_user_origin(i,coordy[i],0)
}
To na koniec.
public tele(id){
set_user_origin(id,coordy[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
}
To w public use_spell:
if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Grinswold)
{
button[id]=1;
tele(id)
}
Będzie to działać?
Nie działa. :F
25 kwiecień 2010 - 22:46:Zrobiłem po swojemu.
new coordy[33][3]
Roundstart()
get_user_origin(i,coordy[i],0)
Do
public Check_Magic(id)
Dodałem to:
if (teleport[id] > 0) tele(id)
Pod
public Prethink_Blink(id)
Dodałem to:
/* ==================================================================================================== */
public tele(id)
{
if (used_item[id])
{
hudmsg(id,2.0,"Uzyles!")
return PLUGIN_CONTINUE
}
if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0)
{
button[id]=1;
set_user_origin(id,coordy[id])
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
}
used_item[id] = false
return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */
Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach, co robić?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 22:48