Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Tele?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 00:55

Witam i pytam. xD

Jak mogę się dowiedzieć o jakichś funkcjach teleportujących daną osobę w X miejsce? Np. Żeby gościa z CT teleportowało na resp CT?

Proszę o porady i wskazówki, dziękuję.

Oraz jak napisać plugin, w którym będzie wyświetlana wiadomość na HUD co X sekund/rund?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 02:25


#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.04.2010 08:32

get_user_origin && set_user_origin
pobierasz na starcie rundy coordy jednego z tt i troche je modyfikujesz zeby nie zablokowac sie i jestes na respie przeciwnika :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 12:17

W jakim evencie ?

Roundstart()

Ale potem żeby go przenieść? Np. Wciska E na nożu i jest na respie? Np. po 20 sekundach od rozpoczęcia?

Edit:



public TeleGracz(id)
{
    new origin[3]
    get_user_origin(id, origin, 0)
    origin[2] = origin[2] + 10
    set_user_origin(id, origin)
}

Pobiera pozycje i teleportuje gracza, ale jak wykorzystać, aby robić to na E i nożu?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 12:34


#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.04.2010 12:45

no raczej chodzilo mi o modyfikacje X lub Y bo inaczej wywalisz goscia w sufit pobierasz na starcie a ustawiasz w wywolaniu czyli globalna tablica[33][3] alleluja i do przodu
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 12:51

Dobra, nic nie czaje. :/

#6 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.04.2010 13:06

weź sobie kod z war3FT z itemku kameleon
  • +
  • -
  • 0

#7 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 13:07

Ale ja chcę po wciśnięciu E na nożu raz na rundę aby teleportowało do własnego respa, nie przeciwnika..

Który to kod w war3fcie ?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 13:09


#8 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.04.2010 13:12

przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp
  • +
  • -
  • 0

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 13:18

przecież łatwo to z edytować, zapewne jest tam gdzie trzeba przetelporotwać i pisze TT respawn, zmień na CT i będzie ok, daj pod nóż i będzie gites, lub wyciągnij funkcję od warotwnika, klikasz E i pojawiasz się na swoim respie 50hp



Ok ,ale która to funkcja w War3fcie?

#10 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 25.04.2010 14:04

Wartownik ją posiada, zaraz dam edita
race_warden.inl to i jeszcze gdzies

Użytkownik TomI edytował ten post 25.04.2010 14:06


#11 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 14:29

Czy to to:


else
		{
			new vOrigin[3], vNewOrigin[3], Float:fSpawnOrigin[3];
			
			// Get the user's origin
			get_user_origin( id, vOrigin );

			// Get the origin of the spawn
			entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fSpawnOrigin );
			
			// Convert float vector to int vector
			FVecIVec( fSpawnOrigin, vNewOrigin );
			
			// Move the user
			set_user_origin( id, vNewOrigin );

			// Play teleport animation at old location
			Create_TE_TELEPORT( vOrigin );

			// Change user's health
			set_user_health( id, VENGEANCE_HEALTH );

			// Play the Vengeance sound		
			emit_sound( id, CHAN_STATIC, g_szSounds[SOUND_VENGEANCE], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM );

			// Set up a new ultimate delay
			ULT_ResetCooldown( id, get_pcvar_num( CVAR_wc3_ult_cooldown ) );
		}

?

#12 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 25.04.2010 14:31

Yes
  • +
  • -
  • 0

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 14:39

Ale jak go przerobić ?

#14 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.04.2010 16:22

new coordy[33][3]
.
.
.

roundstart(){
.
.
.
get_user_origin(i,coordy[id],0)
}
.
.
.
public tele(id){
set_user_origin(id,coordy[id])
}
use_spell(id){
.
.
.
if(player_class[id]==Ninja) tele(id)
}

tak wyglada bardzo skrocona wersja ktora powinna dzialac
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#15 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 17:05

Okej, czyli w roundstart() wpisuje to:

get_user_origin(i,coordy[id],0)


Ale przecież to będzie każdego sprawdzało, może tutaj dać ifa, że tylko jedna klasa?


Rozumien, że to:

public tele(id){
set_user_origin(id,coordy[id])
}
use_spell(id){

Gdzieś na koniec, a w use_spell co wpisać?

A to do use spell?:

if(player_class[id]==Ninja) tele(id)
}


#16 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 25.04.2010 17:28

ta dodajesz do use_spell mozesz dodac warunek w roundstart chociaz nie jest on wymagany :D
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#17 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 18:05

zrobiłem tak:

new coordy[33][3]

RoundStart()

if(player_class[i] == Galthran){
                get_user_origin(i,coordy[i],0)
                }

To na koniec.


public tele(id){
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
}
To w public use_spell:
        if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0 && player_class[id]==Grinswold)
        {
        button[id]=1;
        tele(id)
        }


Będzie to działać?


Nie działa. :F

25 kwiecień 2010 - 22:46:
Zrobiłem po swojemu. :D

new coordy[33][3]

Roundstart()

get_user_origin(i,coordy[i],0)

Do
public Check_Magic(id)

Dodałem to:

if (teleport[id] > 0) tele(id)

Pod
public Prethink_Blink(id)

Dodałem to:

/* ==================================================================================================== */
public tele(id)
{
       if (used_item[id])
       {
		hudmsg(id,2.0,"Uzyles!")
		return PLUGIN_CONTINUE
       }
       if (get_user_button(id) & IN_USE && on_knife[id] && button[id]==0)
       {
       button[id]=1;
       set_user_origin(id,coordy[id])
       new name[32]
       get_user_name(id, name, 31)
       ColorChat(id, GREEN,"^x04[DiabloMod][%s]^x01 Zostales przeteleportowany na Twoj respawn!", name)
       }
       used_item[id] = false
       return PLUGIN_CONTINUE
}
/* ==================================================================================================== */


Podpiąłem teleport[id] pod klase, przed switchem wyzerowałem i... teleportuje na resp, ale do góry i ląduje w teksturach, co robić?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 25.04.2010 22:48


#18 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 26.04.2010 12:23

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d
  • +
  • -
  • 1

#19 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 26.04.2010 12:26

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d



Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..

26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?

#20 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 27.04.2010 14:45

A pokaz funkcje od przenoszenia ; = ] moze cos zle zrobiles ? ;d



Wszystko masz wyżej, pobrałem origin, a potem w wywołaniu ustawiłem i gracza wywala do góry i blokuje w txt..

26 kwiecień 2010 - 20:45:
Pomoże ktoś, żeby gracza nie wywalało w górę?


A masz tak jak w War3ft ?
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych