Funkcja do wymiany(naprawy):
public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
show_hudmessage(id, "Wytworzyles ziola lecznicze. Kliknij E Aby Postawic Totem Leczacy")
player_b_heal[id] = 15
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Hunter: fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
}
case Wampir:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (z Nozem Tylko)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Human:
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashgrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
}
Powinno być coś takiego:
public call_cast(id)
{
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
switch(player_class[id])
{
case Mag:
{
show_hudmessage(id, "Wyczarowales fireboll'a")
fired[id]=0
item_fireball(id)
}
case Mnich:
{
show_hudmessage(id, "Wytworzyles ziola lecznicze. Kliknij E Aby Postawic Totem Leczacy")
player_b_heal[id] = 15
}
case Paladyn:
{
golden_bulet[id]++
if(golden_bulet[id]>3)
{
golden_bulet[id]=3
show_hudmessage(id, "Mozesz miec maxymalnie 3 magiczne pociskow",golden_bulet[id])
}
else if(golden_bulet[id]==1)show_hudmessage(id, "Masz 1 magiczny pocisk")
else if(golden_bulet[id]>1)show_hudmessage(id, "Masz %i magiczne pociski",golden_bulet[id])
}
case Zabojca:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (noz)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Ninja:
{
show_hudmessage(id, "Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc")
set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id)+25.0)
}
case Barbarzynca:
{
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id])
}
else show_hudmessage(id, "Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id])
}
case Wampir:
{
show_hudmessage(id, "Jestes tymczasowo niewidzialyn (z Nozem Tylko)")
invisible_cast[id]=1
set_renderchange(id)
}
case Human:
{
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_m4a1")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_deagle")
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashgrenade")
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade")
}
}
}
Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team
Header size: 8948 bytes
Code size: 265700 bytes
Data size: 182256 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements: 473288 bytes
Done.