Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Dajacy Speeda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Pawex

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 24.04.2010 21:22

Witam!
Zrobilem item dajacy speeda i funkcje do niego ale nie jestem pewien czy to zadziala mogl by mi to ktos sprawdzic??

Do tego:
new player_b_mine[33] = 1
Dodalem to:
new player_b_speed[33] = 1

Tutaj dodalem takie cos:
if(player_class[id] == Zabojczyni) || player_b_speed[id] == 1)) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

No i tu:
if (player_b_mine[id] > 0)
	{
		add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie")
	}
Takie cos:
if (player_b_speed[id] > 0)
	{
	add(itemEffect, 199, "Masz Wiekszego speeda.<br>")
	}
I jeszcze takie cos:
player_b_mine[id] = 0
Dopisalem pod tym:
player_b_speed[id] = 0

A item zrobilem taki:
case 96:
		{
			player_item_name[id] = "Speeder"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_speed[id] = 200
					
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz wiekszego speeda ",player_item_name[id])
		{

No i czy mi to zadziala?? Chodzi o to zeby bylo widac ze sie duzo szybciej chodzi
  • +
  • -
  • 0

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 25.04.2010 00:44

Nie będzie. Ponieważ zmienna do speeda bd dawać 40 pkt, a player_b_speed[id] = 1/0 ustala się, czy item jest włączony, czy nie a nie ile dostaje się speeda.

Lepiej zrobić zmienną i podczepić do check magic. Gdy podczepisz, wciskasz E i przez X sekund biegasz o X pkt szybciej i można użyć raz na rundę.. Jeżeli coś takiego Cie interesuje to napisz.

#3 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 25.04.2010 10:59

Tak interesuje czyli do check magic mam dodac a w itemie jak to zrobic?? Moglbys mi to jakos na pw przeslac albo cos??
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.04.2010 11:35

Niee!:>
Do set_speed jak masz set_user_maxspeed(id, i tu zamiast "base + speeds") zrób "base + speeds + player_b_speed[id])"
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych