Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Azahiel

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:44
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:B-ca
Offline

Napisano 23.04.2010 19:17

Witam. Chciałbym prosić o przerobienie pluginu aby do noża dodatkowo dawał 50 granatów HE

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Rozgrzewka 43"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

enum Status{
NONE,
COMMENCING,
WARMUP
};

new Status:gStatus = NONE;
new gcvarGravity, gcvarWarmupGrav;
new giGravity;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be");
register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent( "eventRoundEnd",2, "1=Round_End");

gcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity");
gcvarWarmupGrav = register_cvar("warmup_gravity","100");
}
public eventCurWeapon(id){
if(gStatus == WARMUP){
if(!user_has_weapon(id, CSW_KNIFE))
give_item(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
}
public eventGameCommencing()
gStatus = COMMENCING;

public eventRoundInit(){
switch(gStatus){
case COMMENCING:{
gStatus = WARMUP;

giGravity = get_pcvar_num(gcvarGravity);
set_pcvar_num(gcvarGravity, get_pcvar_num(gcvarWarmupGrav));

client_print(0, print_chat, "~ Rozgrzewka!");
}
case WARMUP:{
gStatus = NONE;

set_pcvar_num(gcvarGravity, giGravity);
}
}
}
public eventRoundEnd()
if(gStatus == WARMUP) server_cmd("sv_restartround 1");

  • +
  • -
  • 0

#2 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 24.04.2010 14:07

Lokaj


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

#define PLUGIN "Rozgrzewka 43"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

enum Status{
NONE,
COMMENCING,
WARMUP
};

new Status:gStatus = NONE;
new gcvarGravity, gcvarWarmupGrav;
new giGravity;


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be");
register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent( "eventRoundEnd",2, "1=Round_End");

gcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity");
gcvarWarmupGrav = register_cvar("warmup_gravity","100");
}
public eventCurWeapon(id){
if(gStatus == WARMUP){
if(!user_has_weapon(id, CSW_KNIFE, CSW_HEGRENADE))
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
public eventGameCommencing()
gStatus = COMMENCING;

public eventRoundInit(){
switch(gStatus){
case COMMENCING:{
gStatus = WARMUP;

giGravity = get_pcvar_num(gcvarGravity);
set_pcvar_num(gcvarGravity, get_pcvar_num(gcvarWarmupGrav));

client_print(0, print_chat, "~ Rozgrzewka!");
}
case WARMUP:{
gStatus = NONE;

set_pcvar_num(gcvarGravity, giGravity);
}
}
}
public eventRoundEnd()
if(gStatus == WARMUP) server_cmd("sv_restartround 1");







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych