#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Rozgrzewka 43"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
enum Status{
NONE,
COMMENCING,
WARMUP
};
new Status:gStatus = NONE;
new gcvarGravity, gcvarWarmupGrav;
new giGravity;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be");
register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent( "eventRoundEnd",2, "1=Round_End");
gcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity");
gcvarWarmupGrav = register_cvar("warmup_gravity","100");
}
public eventCurWeapon(id){
if(gStatus == WARMUP){
if(!user_has_weapon(id, CSW_KNIFE))
give_item(id, "weapon_knife");
engclient_cmd(id, "weapon_knife");
}
}
public eventGameCommencing()
gStatus = COMMENCING;
public eventRoundInit(){
switch(gStatus){
case COMMENCING:{
gStatus = WARMUP;
giGravity = get_pcvar_num(gcvarGravity);
set_pcvar_num(gcvarGravity, get_pcvar_num(gcvarWarmupGrav));
client_print(0, print_chat, "~ Rozgrzewka!");
}
case WARMUP:{
gStatus = NONE;
set_pcvar_num(gcvarGravity, giGravity);
}
}
}
public eventRoundEnd()
if(gStatus == WARMUP) server_cmd("sv_restartround 1");
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 23.04.2010 19:17
Witam. Chciałbym prosić o przerobienie pluginu aby do noża dodatkowo dawał 50 granatów HE
#2
Napisano 24.04.2010 14:07
Lokaj
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "Rozgrzewka 43"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"
enum Status{
NONE,
COMMENCING,
WARMUP
};
new Status:gStatus = NONE;
new gcvarGravity, gcvarWarmupGrav;
new giGravity;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be");
register_event("TextMsg", "eventGameCommencing", "a", "2&#Game_C");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent( "eventRoundEnd",2, "1=Round_End");
gcvarGravity = get_cvar_pointer("sv_gravity");
gcvarWarmupGrav = register_cvar("warmup_gravity","100");
}
public eventCurWeapon(id){
if(gStatus == WARMUP){
if(!user_has_weapon(id, CSW_KNIFE, CSW_HEGRENADE))
give_item(id, "weapon_knife");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
public eventGameCommencing()
gStatus = COMMENCING;
public eventRoundInit(){
switch(gStatus){
case COMMENCING:{
gStatus = WARMUP;
giGravity = get_pcvar_num(gcvarGravity);
set_pcvar_num(gcvarGravity, get_pcvar_num(gcvarWarmupGrav));
client_print(0, print_chat, "~ Rozgrzewka!");
}
case WARMUP:{
gStatus = NONE;
set_pcvar_num(gcvarGravity, giGravity);
}
}
}
public eventRoundEnd()
if(gStatus == WARMUP) server_cmd("sv_restartround 1");
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja
Inny
Dodanie Broni do PaintBallNapisany przez One ShooT , 05.02.2024 inny, modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
prośba o przerobienie pluginuprośba Napisany przez bili , 06.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Prośba o dodanie modelu do vipa z generatoraNapisany przez Vanilla , 01.02.2021 modyfikacja |
|
|
|||
Modyfikacja
Plugin na przenikanie/spadochron pod komendąNapisany przez Polonez , 22.01.2021 modyfikacja |
|
|
|||
|
[ROZWIĄZANE] Modyfikacja pluginuNapisany przez _.-*`PaniQ*-._ , 11.01.2021 modyfikacja |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych