Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

KLASA


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 23.04.2010 12:32

case 0: { // 1
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B)
player_class[id] = FBI
player_b_jumpx[id] = 4
player_b_redirect[id] = 15
player_b_heal[id] = 50
}

POMOCY jak dostane item na tej klasz i wzyuce go to znikaja wszystkie opcje dlaczego??

Użytkownik xdx551 edytował ten post 23.04.2010 12:32

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 12:35

Może tak bb-code ?opisz dokładniej problem ...
  • +
  • -
  • 0

#3 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 23.04.2010 12:40

Gdzy wchodze na server i gram z kolega to 1 rundzie do póki nie dostane itemu to wszystkie opcje dzialaja a jak dostane item to juz zikaja wszystkie opcje nie wiem dlaczego

Użytkownik xdx551 edytował ten post 23.04.2010 12:40

  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 23.04.2010 12:42

daj te opcje do prethinku bow ;P
  • +
  • -
  • 0

#5 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 23.04.2010 12:49

A gdzie to sie znajduje bo niezabardzo wiem ;]
  • +
  • -
  • 0

#6 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 12:55

///////////////////// BOW /////////////////////////
Linia: 1731 (w moim :P)
  • +
  • -
  • 0

#7 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 23.04.2010 12:59

to mam tak


///////////////////// BOW /////////////////////////
if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
  • +
  • -
  • 0

#8 ReDDi

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:224
  • GG:
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 23.04.2010 13:04

Noto musisz dodać pod ten "///BOW///" funkcje do klas np jak tu
if(player_class[id]==Hunter 
{ player_b_jumpx[id] = 4
}
{ player_b_redirect[id] = 15
}
{ player_b_heal[id] = 50
}
Wydaje mi się że to ma być tak ale nie jestem pewny może tylko 1 klamra zamykająca pokombinuj będzie KariiO to na pewno ci rozwiąże problem ja się dopiero ucze xD
  • +
  • -
  • 0

#9 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 23.04.2010 13:05

Na koncu

public reset_item_skills(id)

dodaj:

if(player_class[id] == FBI) player_b_jumpx[id]=4
if(player_class[id] == FBI) player_b_redirect[id]=15
if(player_class[id] == FBI) player_b_heal[id]=50

  • +
  • -
  • 0

#10 xPerfectx

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:203
  • Imię:Łukasz
Offline

Napisano 23.04.2010 13:30

Jak dodam to co napisales nosek to chodza tylko skoki :/

23 kwiecień 2010 - 13:45:
Dlaczego?
  • +
  • -
  • 0

#11 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.04.2010 16:25

piszą a wcale się nie znają -.-
musi być "else if"
if(player_class[id] == FBI) player_b_jumpx[id]=4
else if(player_class[id] == FBI) player_b_redirect[id]=15
else if(player_class[id] == FBI) player_b_heal[id]=50

  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#12 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 23.04.2010 16:47

a czy nie mysleliscie o tym zeby to nie tylko dzialalo ale takze jakos wygladalo :?:

wystarczy dodac moce do reset_item_skills bo po jaka cholere dawac gosciowi 50x na sekunde jedna moc :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#13 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 26.04.2010 20:16

KoRnY litości, naucz sie chociaż podstaw C. Else znaczy "jesli nie" czyli, jesli nie jest FBI to sprawdza ZNOWU czy FBI? Pozostałe 2 przypisania u ciebie sie nie wykonaja.

to sie robi:
if(player_class[id] == FBI)
{
player_b_jumpx[id]=4
eplayer_b_redirect[id]=15
player_b_heal[id]=50
}

PS. nie czytałem problemu, tylko wskazuje na takie paskudne błędy.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych