Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zoom


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 20.04.2010 21:32

Witam, chciałbym zrobić zoom dla klasy ale mam problem, chyba nie mam całego kody, posiadam tylko to :
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==NazwaKlasy &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
                new weapon = get_user_weapon(id)
         if(weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon!= CSW_SCOUT){
                        if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
                        else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
                }
        }
kod Goq'a i nie wiem dokładnie gdzie mam to dodać.
Proszę o pomoc, z góry dzięki i pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.04.2010 21:34

PreThink. :F

#3 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 20.04.2010 21:42

Czy masz na myśli
public client_PreThink ( id )
?
Czy kod jest cały (nic więcej nie potrzebuje) i zapomniałem dodać że sma kompiluje się ale zoom w grze nie działa.

Użytkownik ^^^Deed edytował ten post 20.04.2010 21:42

  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#4 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 20.04.2010 22:11

To:
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==NazwaKlasy &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
                new weapon = get_user_weapon(id)
         if(weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon!= CSW_SCOUT){
                        if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
                        else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
                }
        }

Do
public Client_PreThink(id){

Jest to cały kod. Nic nie brakuje, sam go mam na serwie i działa rewelacyjnie.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.04.2010 22:11


#5 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 21.04.2010 00:00

oK, poradziłem sobie, kod który u mnie zadziałał to
if (button2 & IN_ATTACK2 && player_class[id]==Izual &&  !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2)){
if (weapon !=CSW_KNIFE && weapon != CSW_AWP && weapon != CSW_SCOUT){
                        if (cs_get_user_zoom(id)==CS_SET_NO_ZOOM) cs_set_user_zoom ( id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1 ) 
                        else cs_set_user_zoom(id,CS_SET_NO_ZOOM,1)
                }
        }
Dzięki za fatygę i pomoc. + 4 U
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych