Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Czy da się zamienić?
#1
Napisano 20.04.2010 20:31
#2
Napisano 20.04.2010 21:44
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "cosik"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
public client_PreThink(id){
new cel, body
get_user_aiming(id, cel, body)
if(cel != 0 && is_user_alive(id) && cs_get_user_team(id) != CS_TEAM_SPECTATOR)
{
if(cs_get_user_team(id) == cs_get_user_team(cel)){
if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s | HP: %d | AP: %d",name,get_user_health(cel),get_user_armor(cel))
}
}
else
{
if(cs_get_user_team(cel) == CS_TEAM_CT){
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
else
{
new name[64];
get_user_name(cel,name,63);
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "%s",name)
}
}
}
}
#3
Napisano 20.04.2010 21:51
Jeszcze sobie dorobię, żeby z CT widzieli ile ma HP TT i Pancerza i na odwrót.
#4
Napisano 20.04.2010 21:56
0.28, 0.50
na
-1.0, -1.0
#5
Napisano 20.04.2010 21:58
#define DAMAGE_RECIEVED #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #include <hamsandwich> new menu_active new round; #define Keysrod (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890 #define Keysrod2 (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) // Keys: 1234567890 #if defined DAMAGE_RECIEVED #endif public plugin_init() { register_plugin("Wybor Broni", "1.00", "AUTHOR") menu_active = register_cvar("menu_active", "1") register_event("Damage","Damage","b") register_event("DeathMsg","death_msg","a") register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod") register_menucmd(register_menuid("rod2"), Keysrod2, "Pressedrod2") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponn", "be", "1=1") register_event("CurWeapon", "event_CurWeaponnn", "be", "1=1") RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwHamPlayerSpawnPost", 1) register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0") register_event("TextMsg","Event_RoundRestart","a","2&#Game_w") register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0") } public event_new_round() { round++; new players[32], player, pnum; get_players(players, pnum, "a"); for(new i = 0; i < pnum; i++) { player = players[i]; if (!get_pcvar_num(menu_active)) return PLUGIN_CONTINUE if(round > 0) { Showrod(player); } } return PLUGIN_HANDLED } public Event_RoundRestart(id) { round=0; } public Showrod(id) { show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Przycisk^n\w1. \yJeden^n9. Dalej^n", -1, "rod") // Display menu } public Pressedrod(id, key) { /* Menu: * 1. Jeden * 0. Exit */ switch (key) { case 0: { show_hudmessage(id, "Wybrales przycisk 1") } case 8: { Showrod2(id) } } } public Showrod2(id) { show_menu(id, Keysrod, "Wybierz Przycisk^n\w1. \y Jeden^n7. Nic^n", -1, "rod2") // Display menu } public Pressedrod2(id, key) { /* Przycisk: * VIP Menu * 1. Przycisk * 0. Exit */ switch (key) { case 0: { show_hudmessage(id, "Wybrales przycisk 1") } case 9: { Showrod(id) } } return PLUGIN_CONTINUE }
Wziąłem je z VIP Pluginu.
1. Czy przy każdej rundzie będzie się wyświetlać?
2. Jeżeli chciałbym dodać do tego menu bronie, to muszę uwzględnić C4 czy nie ?
#6
Napisano 20.04.2010 22:03
public event_new_round()wywołuje co rundę.
2. Raczej nie, C4 nie można kupić.
Jeśli się mylę popraw mnie, dopiero się uczę...
#7
Napisano 20.04.2010 22:07
#8
Napisano 20.04.2010 22:25
C4 możesz dać a nie musisz tak jak każdą inną.
Odnośnie samego pluginu co masz teraz daje 99% szans że nie zadziała.
Musisz z plugin_init wyrzucić register których nie używasz bo się plug nie załaduje.
#9
Napisano 21.04.2010 15:19
Odnośnie tego wyświetlania, jak zrobić, aby ten napis był wyżej, nad celownikiem ?
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.04.2010 15:20
#10
Napisano 21.04.2010 15:23
A odnośnie menu to można tu nowy typ menu zastosować w sensie tworzysz menu w plugin_cfg np.
a poźniej tylko menu_display na evencie new round dla wybranych graczy
#11
Napisano 21.04.2010 15:31
A odnośnie menu to można tu nowy typ menu zastosować w sensie tworzysz menu w plugin_cfg np.
a poźniej tylko menu_display na evencie new round dla wybranych graczy
Tja.. Czarna Magi. :<
A z tym co ja mam nie będzie działało jeżeli bym registery usunął? I chcę to menu co rundę, dla wszystkich graczy.
@Edit:
Wyświetlanie zrobiłem na 0.4 (Jest na dole) a potem na -0.4 i się wyświetla na dole. ;/
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 21.04.2010 15:34
#12
Napisano 21.04.2010 19:15
a 0 do 1 normalnie ;|
Masz amxstudio? Tam jest generator HudMsg i sobie mozesz wybrac jak ci pasi
Odnośnie Menu:
New AMXX Menu System - AlliedModders
W case dajesz give_item(id, "weapon_NAZWA")
a w menu_additem(menu, "\wI'm Selection #2", "2", 0);
Ustawiasz menu_additem(menu, "Emka ", "2", 0);
i później 2 bd odpowiadać za danie M4 i dajesz w give item weapon_m4a1
#13
Napisano 21.04.2010 20:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych