Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 rafenn

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:jestes?
Offline

Napisano 20.04.2010 20:08

Witam
Mam problem po dodanie nowych klas do /klasa wyskakuje mi bład :
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4711
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4756
Error: Invalid expression, assumed zero on line 4760
Error: Undefined symbol "select_class" on line 4760
Warning: Function "select_class_handle" should return a value on line 4763
Error: Undefined symbol "lx" on line 4774
Warning: Expression has no effect on line 4774
Error: Expected token: ";", but found "]" on line 4774
Error: Invalid expression, assumed zero on line 4774
Error: Too many error messages on one line on line 4774

oto jak dodalem /klasa


public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<8;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag

}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich

}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn

}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca

}
case 4:
{
player_class[id] = Barbarzynca
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca

}
case 8:
{
ShowKlasy(id,lx)
}

}
}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)
return PLUGIN_HANDLED


}
public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0

format(text2, 511,"\yWybierz klase : ^n\r1. \wNinja \yLevel :%i^n\r2. \wLowca \yLevel :%i^n\r3. \wSzaman \yLevel :%i^n\r4. \wKnigth \yLevel :%i^n\r5. \wDestroyer \yLevel :%i^n\r6. \wMafisto \yLevel :%i^n^n",player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8],player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11],player_class_lvl[id][12])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Ninja
* 2:Hunter
* 3:Szaman
* 4:Knigth
* 5:Destroyer
* 6:Mafisto

*/
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 1:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 2:
{
player_class[id] = Szaman
g_szaman[id] = 1
}
case 3:
{
player_class[id] = Knigth
give_item(id, "weapon_shield")
g_modemoc2Trap[id] = 1
}
case 4:
{
player_class[id] = Destroyer
give_item(id, "weapon_ak47")
g_modmoc[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Mafisto
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "weapon_daegl")
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych