public zl(id){ if(get_user_gravity(id)>=300){ show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Juz uzyles zwoju") return PLUGIN_HANDLED } if(cs_get_user_money(id)<=get_pcvar_num(zl_cost)){ show_hudmessage(id, "[Zwoj lewitacji] Nie masz zlota! Nie polatasz") return PLUGIN_HANDLED } set_user_gravity(id,0.3) cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-get_pcvar_num(zl_cost)) return PLUGIN_HANDLED }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Po zmianie broni funkcja nie dzialaMaly problem odpiszcie fast
Temat rozp. Dave12, 20.04.2010 16:47
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 20.04.2010 16:47
Zrobiłem plugin /bazar i za kasę kupujemy np.mniejszą grawitacje i działa all ok tylko jak zmienię bron to mam normalna grawitacje jak zrobić by po zmianie broni było dalej tak jak kopiliśmy
#2
Napisano 20.04.2010 17:40
Dodaj sobie bool hasGravity (ze speedem bedzie to samo ) dla gracza, potem w curweapon dodaj if(hasGravity[id]) set_user_gravity(id,300.0) a i po co get_user_gravity(id)>=300 zamiast ==?
#3
Napisano 20.04.2010 18:14
jestem początkujący jak byś mógł lepiej wytłumaczyć, to mój 1 plugin...
czyli mam zrobić event
register_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?
i has gravity jak do tego dac ??
if(hasGravity[id]) set_user_gravity(id,300.0) dac po public zl(id){ ??
czyli mam zrobić event
register_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?
i has gravity jak do tego dac ??
if(hasGravity[id]) set_user_gravity(id,300.0) dac po public zl(id){ ??
#4
Napisano 20.04.2010 19:37
1.Poczytaj trochę tutoriali (Scripting>Tutoriale>Eventy)register_event("CurWeapon","CurWeapon") --- cos takiego ?
2.Dokładnie przeanalizuj ten kod
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Gravity"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
new amx_gravity_cost
new bool:zostalo_uzyte[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /gravity","gravity")
register_event("CurWeapon","zmiana_broni","be", "1=1")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
amx_gravity_cost=register_cvar("amx_gravity_cost","1")
}
public gravity(id)
{
new zloto=cs_get_user_money(id)
new cena=get_pcvar_num(amx_gravity_cost)
if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Juz uzyles zwoju lewitacj!")
return PLUGIN_HANDLED
}else if(zloto<cena)
{
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Nie masz zlota! Nie polatasz!")
return PLUGIN_HANDLED
}else
{
set_user_gravity(id,0.3)
cs_set_user_money(id,zloto-cena)
set_hudmessage(0,255,0,-1.0,-1.0,0,6.0,2.0)
show_hudmessage(id, "Uzyles zwoju lewitacji!^nMasz mniejsza grawitacje!")
zostalo_uzyte[id]=true
return PLUGIN_HANDLED
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public zmiana_broni(id)
{
if(zostalo_uzyte[id]==true)
{
set_user_gravity(id,0.3)
}
}
public Spawn(id)
{
zostalo_uzyte[id]=false
return PLUGIN_HANDLED
}
EDIT: Możesz w sumie dodać jeszcze jak chcesz
public client_connect(id)
{
zostalo_uzyte[id] = false
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 20.04.2010 20:24
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"
Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW
#5
Napisano 21.04.2010 11:50
Dzięki zrobiłem plus dla ciebie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych