Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pev_


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 19.04.2010 19:51

A więc moje pytanie brzmi tak, do czego jest ta funkcja "pev_" bo ten link dużo nie daje^^, głównie chodzi o wyjaśnienie do czego to służy, bo z mojego myślenia wynika to że po to by zmieniań różne dane w CS(np. zmiana HP, zmiana nazwy drużyn), skąd wziąć indeks ^^

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX > Fakemeta > fakemeta >> set_pev
kawałek kodu z fakemate

enum {
	pev_string_start = 0,
	pev_classname,
	pev_globalname,
	pev_model,
	pev_target,
	pev_targetname,
	pev_netname,
	pev_message,
	pev_noise,
	pev_noise1,
	pev_noise2,
	pev_noise3,
	pev_string_end,
	pev_edict_start,
	pev_chain,
	pev_dmg_inflictor,
	pev_enemy,
	pev_aiment,
	pev_owner,
	pev_groundentity,
	pev_euser1,
	pev_euser2,
	pev_euser3,
	pev_euser4,
	pev_edict_end,
	pev_float_start,
	pev_impacttime,
	pev_starttime,
	pev_idealpitch,
	pev_ideal_yaw,
	pev_pitch_speed,
	pev_yaw_speed,
	pev_ltime,
	pev_nextthink,
	pev_gravity,
	pev_friction,
	pev_frame,
	pev_animtime,
	pev_framerate,
	pev_scale,
	pev_renderamt,
	pev_health,
	pev_frags,
	pev_takedamage,
	pev_max_health,
	pev_teleport_time,
	pev_armortype,
	pev_armorvalue,
	pev_dmg_take,
	pev_dmg_save,
	pev_dmg,
	pev_dmgtime,
	pev_speed,
	pev_air_finished,
	pev_pain_finished,
	pev_radsuit_finished,
	pev_maxspeed,
	pev_fov,


P.S. Jeśli zły dział proszę przenieść

Użytkownik Frajer edytował ten post 19.04.2010 19:53

  • +
  • -
  • 0

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.04.2010 19:58

w zasadzie to

pev

zwraca dane np

new hp=pev(id,pev_health)

a

set_pev

ustawia dane bytowi czyli np graczowi
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 19.04.2010 20:05

a w praktyce to jak to będzie, zwraca dane, czyli przesyła info do amxx ile ktoś ma hp czy cóś?
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.04.2010 20:09

new hp=pev(id,pev_health) = get_user_health(id)
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Kusek

    z Wikipedii

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 19.04.2010 20:20

zaraz interesujące jak i trudne ^^, a wszystkie pev z pliku można użyć do komendy pev? czy są jakieś specjalne/specyficzne?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych