Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bomb planter


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Aik_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.04.2010 22:31

Witam

potrzebuje wyciągnąć id plantującego bombę lub sprawdzić czy dany gracz plantuje bombę, czy mógłby ktoś podrzucić odpowiednią funkcję lub zmienną która przechowuje to id (czy muszę załączyć do tego jakieś eventy, czy coś innego),

jeszcze pytanko czy "dllfunc(DLLFunc_Think, weapbox)" odpowiada za wznowienie migania czerwonej kropki (bomby) na radarze, jak nie, to prosiłbym o tą funkcję.

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 18.04.2010 23:05

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 0

#3 Gość_Aik_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.04.2010 20:11

dzięki oba linki się przydały, ale pojawił się nowy problem, potrzebuje jeszcze funkcję gdy gracz przerywa w pewnym momencie podkładanie bomby

ponieważ podczas podkładania przypisuje sobie do zmiennej id, w przypadku podłożenia zeruje ją i jeszcze potrzebuje ją wyzerować gdy gracz przerwie podkładanie, będę wdzięczny za wszelkie sugestie ?

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.04.2010 20:22

hmm podczas podkladania wpisujesz do zmiennej "1" i w prethinku sprawdzasz jesli zmienna==1 i przycisk &~IN_USE wtedy ja zerujesz
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Gość_Aik_*

  • Autor tematu
  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 19.04.2010 23:04

problem rozwiązałem inaczej bo pobierałem przycisk podkładania C4, id podkładającego i czy aktualna broń to C4, z tych zmiennych zrobiłem warunek i działa (piszę bo może komuś też się przyda), dzięki za rady bo to one mnie nakierowały na to rozwiązanie

#6 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 20.04.2010 06:36

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych