Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Komendy przy wyjsciu gracza z serwera


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bartex1991

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 18.04.2010 18:59

Witam mam pytanie. Chce aby przy dropie/disconnectcie gracza wykonywane byly 2 komendy. Wpisalem:

public client_disconnect(id)
{
	client_cmd(id, "cl_backspeed 400")
	client_cmd(id, "cl_forwardspeed 400")
}
I nie zawsze te komendy zdarzy wywolac. Czy jest jakas mozliwosc chwilowego przetrzymania gracza przed wyjsciem, aby serw zdarzyl wywolac te komendy?

Czy istnieje taki event jak:

public client_drop
?

Użytkownik bartex1991 edytował ten post 18.04.2010 18:59

  • +
  • -
  • 0

#2 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 57
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.04.2010 21:40

pomyśl... jak po odłączeniu od serwera ma coś on na graczu jeszcze wymuszać? :/
  • +
  • -
  • 0

#3 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 19.04.2010 03:28

I nie zawsze te komendy zdarzy wywolac

Chciałeś powiedzieć nigdy.

Prawdopodobnie wystarczy hook na SV_DropClient, ale gwarancji i tak nie masz.

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 19.04.2010 06:24

Nawet jeśli można by wyłapać "disconnect" to rozłączenia z przyczyn technicznych(typu brak neta) nie wyłapiesz(a nawet jeśli to nic z tym nie zrobisz).
  • +
  • -
  • 0

#5 bartex1991

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 19.04.2010 18:25

A da sie np uzyc je przed zmiana mapy jakos ? Bo mam mapchoosera na serwie i uzywam pluga allow_round_finish. Czy zda to egzamin jak do niego dodam wyegzekwowanie tych komend?
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 19.04.2010 19:36

nie jestem pewien ale mozesz ustawic w plugin_init taska z flaga "c" i dajesz jakas funkcje ktora zawiera petle i wpisywanie wartosci

i powinno wpisac wartosc kazdemu przy zmianie mapy :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 bartex1991

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:72
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Augustów
Offline

Napisano 19.04.2010 20:43

Bo tutaj sprawa sie rozchodzi o Crysis mod. Ustawia on komendy:

cl_backspeed i cl_forwardspeed na 99999, co skutkuje tym, ze na serwach bez tego moda nie mozna biegac na ukos.

Prawidlowe wartosci na ktorych wszystko jest ok :

cl_backspeed 400
cl_forwardspeed 400

Tak wiec potrzebne mi to jest wlasnie do zafixowania tego. Monotonne jest ciagle reczne zmienianie tego, a nie wspomne juz o graczach, ktorzy nie maja wspolnego za wiele z cs'em i nie znaja sie na komendach. Ktos ma pomysl jak to rozegrac? W temacie nanosuit nikt nie odpowiada ;/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych